سیستان و بلوچستان

کشف ۲۶۲ کیلو موادمخدر از یک خودروی پژو

محمد رضا نصیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زاهدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر را که قصد انتقال محموله مواد افیونی به مرکز استان و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشت، شناسایی و دستگیری این سوداگر مرگ را به صورت ویژه تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از چند روز رصد و کنترل تحرکات این قاچاقچی، سرانجام روز گذشته قاچاقچی مورد نظر را در حالی که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد افیونی از محور “بزمان-ایرانشهر” بمپور بود را مشاهده و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف و او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی، مقدار ۲۶۲کیلو گرم مواد افیونی تریاک کشف شد.

نصیری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با سوداگران مرگ تأکید و از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا