فارس

کشف ۳۵۵ کیلو گرم مرفین از یک دستگاه کانتینر در شیراز

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کل انتظامی کشور با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال یک محموله مرفین از سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس قرار گرفت.

حبیبی با اشاره به اینکه از ۴ ماه قبل رد این باند مواد مخدر در مرز‌های شرقی کشور توسط پلیس مواد مخدر فارس زده شد افزود: با هماهنگی پلیس مواد مخدر استان سیستان وبلوچستان محل بارگیری این کانتینر شناسایی و در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: قاچاقچیان به صورت کاملا قانونی مقدار ۳۰ تن برنج وارداتی را در این کانینیر بار گیری و ۳۵۵ کیلو مرفین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت جلو کانتینر (تاج) جاسازی شده بود کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس به همراه عوامل اعزامی از مرکز عملیات ویژه ناجا پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند کامیون حامل مرفین را در ورودی شیراز شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: با ارسال نیابت قضائی قاچاقچی اصلی و صاحب بار توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در زاهدان دستگیر و روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا