زنجان

کشف ۵ تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع در زنجان

یوسف اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل محورهای مواصلاتی استان به  دو دستگاه کامیون مشکوک و آنها را توقیف کردند.

 وی گفت: مأموران خودروهارا متوقف و در بازرسی از آنها  ۵ تن و ۹۹۰ کیلوگرم مرغ گرم فاقد مجوز بهداشتی و حمل را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان ارزش این محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: قاچاق و احتکار و فروش غیرقانونی اقلام مورد نیاز مردم جرم بوده و پلیس استان شبانه‌روزی محورها را کنترل و با متخلفان برابر قانون برخود می‌کند.

اسماعیل‌زاده همچنین از کشف ۱۰۲ قطعه اشیای عتیقه در طارم خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق و نگهداری اشیاء عتیقه در سطح شهرستان طارم، موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پس از حصول اطمینان از نگهداری اشیای عتیقه توسط این متهم، با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل وی ۱۰۲ قطعه اشیاء عتیقه تاریخی  شامل هشت ظرف سفالی، ۵۳ منجوق، ۲۶ مفرق ( انگشتر، سنجاق سر، سر نیزه ) و  ۱۵ سنگ را کشف کردند.

 وی با اشاره به اینکه اشیای عتیقه کشف شده برای کارشناسی و تعیین  قدمت تاریخی به اداره میراث فرهنگی شهرستان ارسال شده است، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا