زنجان

کف‌سازی بازار بدون یک ریال کمک میراث فرهنگی/زنجانی‌ها ۱۱۵ میلیارد تومان چک دست شهرداری دارند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور جلساتی درباره کف‌سازی بازار و چک‌های شهرداری برگزار شد.
در این جلسه کف‌سازی بازار بزرگ زنجان با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش‌های بازار مسگرها  و بازار پایین مصوب شد.
منصور مرادلو، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه شهرداری همه اقدامات کف‌سازی بازار را انجام داده است، اظهار داشت: درست است که مدیرکل میراث فرهنگی خبر کف‌سازی را اعلام کرده است، اما در عملیات کف‌سازی میراث فرهنگی یک ریال هم کمک نکرد و همه را شهرداری انجام داده است.
وی در ارتباط با سرعت اجرای پروژه نیز گفت: امیدواریم سریعتر بحث بازار جمع و جور شود و تا قبل عید به سرانجام برسد.

غلامحسن احمدی معاون شهرداری زنجان نیز در ارتباط با چک‌های وصول نشده شهرداری گفت: ما تلاش داریم تا با اعلام مهلت به بدهکاران می‌خواهیم شهروندان از بابت پرداخت چک به جرائم بیشتر دچار نشوند چون وقتی برگشت خورد وکیل پیگیری و از طریق دادگاه انجام شد، در آن صورت باید تاخیر و تادیه نیز پرداخت شود.

وی تصریح کرد: اما اگر قبل از صدور رای دادگاه چک پرداخت شود تاخیر تادیه گرفته نخواهد شد که البته مدت زمان اجرای مصوبه نیز یک ماه آینده است.
احمدی مبلغ چک‌های شهرداری شهروندان در دست شهرداری را ۱۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد.
 وی درباره پروژه سبزه‌میدان نیز گفت: سبزه‌میدان پروژه عظمیمی است و به لحاظ ریالی گران‌ترین پروژه است که به همین خاطر باید یک نفر اقدامات پیمانکار را رصد کند، اما شهرداری به آن اندازه نیرو ندارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر  یک شرکت دیگر از جانب شهرداری مسؤولیت رصد کل پروژه را دارد، هر چند شاید رقمی به شهرداری تحمیل می‌کند ولی در نهایت خروجی مثبتی را به دنبال دارد. 
حجت‌الاسلام کاظم مجتهدی نیز در این جلسه درباره تشکیل کارگروه‌ها سازمان فرهنگی شهرداری گفت: این سازمان دارای رسالت اجتماعی بالایی است و انجام کار بدون نظرات متخصصین امکان پذیر نیست و لذا برای از نظرات کارشناسان استفاده شود‌.
این عضو شورای شهر گفت: استفاده از نظر کارشناسان امر برای اجرای برنامه‌ها ضروری است، برای اینکه ما شورای شهر شویم و شورای شهردار نباشیم.

انتهای پیام/


 2021-12-23 10:05:23

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا