فارس

کلید رزمایش ۱۲ هزار نفری جهادگران بسیجی استان فارس از جهرم زده شد

غلامعلی احمدی جابری در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: رزمایش ۱۲ هزار نفری جهاد گران بسیجی استان فارس همزمان با نخستین روز از هفته بسیج به صورت نمادین در جهرم کلید خورد.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه این رزمایش با اعلام رمز توسط سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس آغاز شد، افزود: در این رزمایش اعزام نمادین گروه های جهادی درعرصه های عمرانی، فرهنگی و معنویت افزایی، آموزشی تحصیلی، بهداشت و سلامت و …با حضور بسیجیان جهادگر انجام شد.

وی با اشاره به آماده سازی و توزیع بسته های جهیزیه در راستای این رزمایش، عنوان کرد: در این راستا تعداد ۴۲ سری جهیزیه ویژه زوج های جوان کم برخوردار به همت خیران و نیکوکاران و تلاش گروه جهادی «امام هادی (ع)» و گروه جهادی «راسخون» توزیع شد.

احمدی جابری ادامه داد: هر سری جهیزیه به ارزش ۲۵ میلیون تومان تهیه شده که در مجموع یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان برای تهیه و آماده سازی بسته های جهیزیه هزینه شده است.

وی همچنین از توزیع هزار بسته معیشتی در رزمایش جهادگران بسیجی خبر داد و اذعان کرد: این بسته ها نیز به همت خیران و نیکوکاران و در مجموع با اعتبار ۲۰ میلیون تومان تهیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به افتتاح ۲ پروژه فرهنگی در راستای برگزاری رزمایش جهادگران بسیجی، اظهار کرد: بهره برداری از مجتمع فرهنگی «شهید همت الله مسترشد»  در محله محروم «شهید سحرخیز» و مسجد امام حسن (ع) در محله «بلوار رهبری» از دیگر اقدامات این رزمایش بود که هزینه احداث آن از محل بسیج سازندگی در قالب پروژه های محرومیت زدایی تامین شده است.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا