بوشهر

کمالوند: به ۹ بازیکن اصلی‌‌ام استراحت دادم/ باید فکری اساسی به حال شاهین شود

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، فراز کمالوند پس از برتری نفت مسجد سلیمان در ضربات پنالتی مقابل شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: باید قبل از هرچیز فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت بگویم. خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر در شهر بوشهر هستم و یک عذرخواهی بزرگ به مردم این شهر بدهکار هستم. اتفاقاتی در فصل گذشته افتاد و ان‌شاءالله یک بار دیگر خدا توفیق بدهد تا بتوانم دینم را به بوشهری‌ها ادا کنم. یکی از بهترین فصول ورزشی‌ام سال گذشته بود که در خدمت شاهین شهرداری بوشهر بودم اما اتفاقات به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستم تا پایان فصل در این تیم بمانم. شاید  مقدر  این بود و امیدوارم یک بار این سعادت نصیب من شود تا در شاهین خدمت کنم.

وی افزود:  بازی خوبی بود. در نیمه اول به ۹-۸ بازیکن خود استراحت دادیم زیرا دیدار قبلی‌مان با تراکتور خیلی سنگین بود و مجبور شدیم در وقت‌ اضافی و نیمه دوم از این نفرات استفاده کنیم.  تیم شاهین بسیار خوب تلاش کرد. می‌دانستم انگیزه دارند اما تصور نمی‌کردم تا این اندازه سخت‌کوش باشند. امیدوارم شرایط شاهین به حالت نرمال بازگردد و حیف است این تیم در جایگاه اصلی خودش یعنی لیگ برتر نباشد.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: اینجا کار کرده‌ام و عشق و علاقه مردم بوشهر به تیم شاهین را می‌دانم. از استاندار، شورای شهر و شهردار بوشهر خواهش می‌کنم این تیم را به امان خدا رها نکنند زیرا حیف است. شاهین خیلی علاقه‌مند و دوستدار دارد. امیدوارم زودتر مشکلاتش حل شود.

کمالوند افزود: فکر می‌کردم در نیمه اول کار را تمام کنیم و به همین دلیل از نفرات‌مان استفاده نکردیم اما شاهین ما را مجبور کرد از آنها هم استفاده کنیم. این تیم خیلی خوب بازی کرد.

وی درباره قضاوت داور گفت: داور برای بد قضاوت کردن عمدی نداشت اما در نیمه دوم مقداری بازی از دستش خارج شد. متاسفانه از کارت زرد‌های زیادی استفاده کرد اما خدا را شکر دو تیم مصدوم شدیدی ندادند. هم ما در لیگ برتر بازی داریم و هم شاهین در لیگ یک.  

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: از صمیم قلب برای شاهین آرزوی موفقیت دارم زیرا در چند ماهی که در بوشهر زندگی کردم جز خوبی از مردم این شهر ندیدم. همای امسال و سال گذشته اشتباهی روی شانه ما نشسته است. سال گذشته ۱۵ روز مانده به شروع مسابقات تیم شاهین را گرفتم و امسال ۱۷ روز مانده به شروع لیگ سرمربی نفت شدم. در این شرایط به ویژه در لیگ برتر کار سخت است اما به همه هواداران قول می‌دهم نفت مسجد سلیمان قطعا در لیگ برتر حفظ شود و با تغییراتی که در نیم فصل خواهیم داشت، جایگاه آبرومندی کسب کنیم.

کمالوند درباره مشکلات تیم شاهین گفت: شاهین بد بسته شده است. باید مالک متمولی برای این تیم بیاید. شاهین این حجم از هوادار دارد و امروز به ایمان حیدری گفتم هر موقع در بوشهر بازی کردیم، یک گل برای ما کنار گذاشته بودی. آن زمان ورزشگاه شهید بهشتی جو وحشتناکی داشت. حیف است این تیم به چنین وضعیتی بیفتد. این تیم باید خصوصی شود شهرداری تا جایی می‌تواند حمایت کند اما این حمایت کافی نیست. بهترین راه برای نجات شاهین خصوصی کردن این تیم است. شاهین تیم و مکتب بزرگی است و پیشکوستان بزرگی دارد و باید به حال این تیم فکری اساسی شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا