خوزستان

کمالوند: تا نیم‌فصل به جایگاه مطمئنی در جدول می‌رسیم

به گزارش برگزیده های ایران از مسجدسلیمان، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، امیدوارم فردا شاهد بازی زیبا و جذابی باشیم. این فصل در ۲ بازی شایستگی پیروزی داشتیم اما به هر دلیل نشد؛ اما فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی افزود: ما این فصل از ۸ بازی، ۶ بازی را خارج از مسجدسلیمان برگزار کرده‌ایم که یک رکورد است اما بهرحال گذشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از تیم ذوب آهن شناخت کافی داریم، آقای تارتار هم در این شهر مربیگری کرده و زحمت کشیده است و امسال تیم جوان و خوبی ساخته که مثل تیم ما در برخی بازی‌ها اسیر برخی اشتباهات داوری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور یک داور باتجربه به‌نام اشکان خورشیدی امیدوارم بازی خوب و کم اشتباهی  را شاهد باشیم.

کمالوند بیان کرد: مانند چند بازی قبل، فردا هم ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم اما به هواداران قول می‌دهم تا پایان نیم‌فصل به جایگاه مطمئنی در جدول می‌رسیم چون ما مشکلات متعددی از ابتدای فصل داشتیم که تیم را اذیت کرد.

وی افزود: از هیات مدیره باشگاه، فرماندار، نماینده مجلس آقای ورناصری و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر ویژه دارم که پیگیر بحث مالی باشگاه بودند تشکر می‌کنم، از آقای شجاعی هم بابت راه‌اندازی تیم امید و جوانان باشگاه قدردانی می‌کنم چون این کار از سال‌ها پیش باید انجام می‌شد.

انتهای پیام 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا