سیستان و بلوچستان

کودکان یکی از قربانیان تصادفات رانندگی

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی نام درست اظهار کرد: کودکان یکی از قربانیان حوادث و تصادفات  رانندگی هستند که بیش از ۱۲درصد جانباختگان تصادفات رانندگی مربوط به این افراد است.

وی افزود: کودکان به دلیل در معرض قرارگرفتن بیشتر در محل آسیب به ویژه در سوانح رانندگی که خود قادر به کنترل و رعایت قوانین و مقررات نیستند از دیگران بیشتر در معرض خطرات و آسیب های ناشی از حوادث رانندگی هستند.

رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سوانح رانندگی مشاهده می کنید حضور بیشتر کودکان در معابر و بی توجهی والدین نسبت به آموزش قوانین  ترافیکی به کودکان متاسفانه شاهد قربانیان زیادی در این خصوص هستیم.

وی به والدین وخانواده ها توصیه کرد: در این خصوص ضمن اهتمام بیشتر به آموزش قوانین ترافیکی به فرزندان خود از آنان به طور ویژه در معابر و خیابان ها مراقبت کنند.

این مقام انتظامی در پلیس راهور با تاکید بر اینکه حتما هنگام حرکت با خودرو و همراه بودن کودکان، این افراد در صندلی عقب خودرو و صندلی مخصوص گذاشته و قفل ایمنی کودک حتما زده و شیشه ها کاملا بسته شود، از والدین تقاضا کرد: این نکات را جز فرهنگ خودشان قرار داده و به این اقدامات توجه داشته باشند تا آسیبی به کودک آنها وارد نشود.


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا