مازندران

گرامیداشت ۴۱ سال استکبارستیزی در مراسم ۱۳ آبان مازندران

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، اجتماع ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در شهرهای استان مازندران با حضور مردم و مسؤولان برگزار شده است.

بیش از چهل و دو سال است قدرت‌های جهانی در تمامی اهداف شوم خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه با شکست مواجه می‌شوند و ایران اسلامی در این سال‌ها مقاوم و قدرتمند ایستاده است.

امروز نیز مردم در سالگرد ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی باری دیگر شجاعت، آزادگی و غیرت اسلامی خود را نشان دادند.

این اجتماع در مرکز استان مازندران نیز با حضور مردم در مصلی نماز جمعه  با شعار علیه مستکبرین جهان برگزار شده است.

حاجی بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات نیز سخنران این مراسم در مصلا بوده است.

*ضرورت تربیت دانش‌آموزان مبارز، مقاوم و دشمن‌شناس

علیرضا سعدی‌پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این مراسم با بیان اینکه باعث خرسندی است امروز را با حضور دانش‌آموزانی که قله‌های رفیع دانش را طی می‌کنند و جزو افتخارات کشور هستند برگزار کردیم، گفت:  به استناد سند تحول بنیادین در روز مبارزه با استکبار جهانی باید دانش آموزانی تربیت کنیم که مبارز، مقاوم، هوشمند باشند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مشکلاتی از جمله جنگ اقتصادی را برای کشور ما داشته است و یکی از وظایف دانش آموزان ما این است با هوشیاری کامل در رسیدن به هدف گام بردارند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: مقام معظم رهبری به دشمن شناسی تاکید فراوان داشته است و دانش‌آموزان باید در این زمینه به آگاهی لازم دست یابند.

سعدی پور افزود: در عصری قرار داریم که باید دشمن را بشناسیم و دشمن شماره یک ایران اسلامی هم آمریکا است و زمانی می‌توانیم دشمن را بشناسیم که با برنامه‌های دشمن آن آگاهی داشته باشیم و این آگاهی باید در مدرسه شکل گیرد چراکه در مدرسه ظرفیت‌ها در این کانون تربیتی نقش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱ /غ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا