سیستان و بلوچستان

گروگان ۲۳ ساله در چابهار آزاد شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر ربایش مردی ۲۳ ساله توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهر چابهار بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان چابهار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی های اولیه پلیس از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد، فرد ربوده شده در مسیر بازگشت به منزلش بوده که سرنشینان یک دستگاه پژو ۴۰۵ او را با تهدید سوار خودروی خود کرده و به سرعت از محل متواری شده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی شهرستان چابهار تلاش گسترده را برای رها سازی فرد ربوده شده آغاز کردند تا اینکه در یکی از بلوارهای اصلی این شهرستان خودرو آنها شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در نهایت در  یکی از روستاهای اطراف شهرستان چابهارمتوقف شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه آدم ربایان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند، خاطر نشان کرد: با بررسی صورت گرفته مشخص شد علل و انگیزه متهمان این پرونده برای ربایش این جوان اختلافات خانوادگی بوده که در این رابطه اقدامات تخصصی پلیس ادامه دارد.

وی تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا