تهران

گزارش میدانی از اختلال در روند عرضه بنزین/ تلاش‌ها برای رفع مشکل ادامه دارد+فیلم

خبرگزاری برگزیده های ایران – سردبیری استانها: از پیش از ظهر امروز اختلالاتی در سیستم توزیع بنزین برخی شهرهای کشور توسط مخاطبان گزارش شده است. 

گزارشات مردمی حدود ساعت ۱۱ پیش ظهر امروز سه شنبه از عدم توزیع بنزین در برخی پمپ‌ بنزین‌های کشور از ساری، تهران، بوشهر و شیراز به خبرنگاران برگزیده های ایران ارسال شده است. 

روابط عمومی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مازندران در گفت‌و‌گو با برگزیده های ایران اختلال درسیستم های عرضه بنزین در برخی نقاط را تأیید کرد.

مشاهدات خبرنگار برگزیده های ایران در ساری نشان می‌دهد مشکل کمبود سوخت در جایگاه‌ها وجود ندارد ولی امکان عرضه این محصول فراهم نیست.  

 

 

در تهران نیز امکان عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد و تلاش‌های فنی برای رفع این مشکل ادامه دارد.

 

 

مشاهدات خبرنگار برگزیده های ایران در یاسوج و زاهدان از روند عادی سوخت رسانی در جایگاه‌های فعال حکایت دارد.

چاغروندی مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایلام در گفتگو با خبرگزاری برگزیده های ایران هم در این‌باره گفت: مردم در مورد کمبود بنزین و افزایش قیمت‌ها به هیچ عنوان به شایعات توجه نکنند، ذخیره‌سازی به اندازه کافی وجود دارد.

وی ادامه داد: الان به دنبال حذف سامانه هوشمند در جایگاه‌ها و به دنبال راه‌اندازی سامانه‌ها به صورت دستی تا رفع مشکل هستیم، تجهیزات مورد نیاز هم فراهم شده است و ضمن فک پلمپ دستگاه‌ها به تیم‌های فنی تحویل شده است تا همه جایگاه ها فعال شوند.

پیگیری خبرنگار برگزیده های ایران از کرمان هم از راه‌اندازی چند جایگاه سوخت در این شهر خبر می‌دهد. تلاش‌ها برای راه‌اندازی سایر جایگاه‌ها در این استان نیز ادامه دارد.

گزارش ها حاکی است این اختلال در روند عرضه بنزین آزاد وجود ندارند ولی برخی پمپ‌ بنزین‌ها خدمات خود را متوقف کرده‌اند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا