زنجان

گلایه استاندار از تفاوت قیمت گوشت در زنجان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به موضوع قیمت گوشت اظهار داشت: ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روش برای کنترل قیمت گوشت، قیمت‌گذاری دستوری و برخورد با تخلفات است و این یک روش قدیمی محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ابزارهای مختلفی برای کنترل قیمت گوشت وجود دارد، اضافه کرد: هم اکنون تعدادی از فروشگاه‌ها بصورت اینترنتی به فروش اقلام به ویژه گوشت قرمز مبادرت می‌کنند که در واقع ابزارهای فشار به بازار محسوب می‌شوند که می‌توانیم از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه استفاده گسترده از فروشگاه های مجازی ابزار بسیار مهم برای فروش این نوع کالاها با قیمت مناسب به شمار می‌رود، ادامه داد: در این خصوص باید به این مهم بیش از  گذشته توجه کرد و آنها را گسترش داد.

وی با بیان اینکه ایجاد رقابت سالم، عرضه گوشت با قیمت تعادلی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های درون و برون استانی و اعمال نظارت و کنترل های صنفی اهمیت دارد، تصریح کرد: آنالیز قیمت گوشت قرمز در استان باید به طور دقیق انجام شود در این راستا اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد که تحقق این مسائل به طور قطع تاثیرات خود را طی ۲ ماه آینده نشان خواهد داد. 

افشارچی با بیان اینکه مسائل و مشکلات موجود در خصوص موضوع قیمت گوشت بررسی شود، اظهار داشت: ایجاد رقابت سالم باید با جدیت پیگیری و بازار به صورت آنلاین رصد و راستی آزمایی انجام شود.

وی همچنین بر ضرورت کنترل قیمت روغن موتور و حل مشکلات آن تاکید کرد و افزود: مشکلات به خوبی احصا شده است که می‌توان با جدیت آن را پیگیری کرد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: تنظیم بازار در بخش‌های مختلف با احصای مشکلات انجام می‌شود که متولیان در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

وی کاهش ۴۰ درصدی شکایات در خصوص قیمت روغن موتور را امیدوار کننده بیان کرد و افزود: مسوولان باید با حل مشکلات، میزان شکایات را کاهش دهند و این مهم رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ ۲۳۰۰۸




 2021-12-18 10:06:31

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا