بوشهر

گلایه نماینده دشتستان از برخی اظهارات/ پیشنهاد میکنم دوره «دشتستان شناسی» را بگذرانید

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، ابراهیم رضایی امروز در مراسم سی‌ویکمین سالگرد شهادت شهید صادق گنجی در سالن شهید شاهینی برازجان اظهار داشت: بزرگی دشتستان به واسطه بزرگی وسعت آن نیست؛ این شهرستان یک سوم وسعت استان و یک چهارم جمعیت استان را دارد ولی اینها نشانه اصلی بزرگی دشتستان نیست.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگی دشتستان به مردان بزرگی است که در این شهرستان زیسته‌اند و زندگی می‌کنند. بزرگی این شهرستان به شیرزنانی است که در این شهرستان افتخارآفرینی کرده‌اند. بزرگی دشتستان به شهیدان شهرستان است که یک سوم تعداد شهیدان استان را دارد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عرصه مبارزه با کرونا هم شهرستان دشتستان حماسه‌های بزرگی را خلق کرد و رکورددار تقدیم شهدا در این مسیر بود.بزرگی دشتستان به مجاهدان و رزمندگان دفاع مقدس و مدافع حرم است که حماسه های بزرگی آفریدند.

رضایی با گلایه از اینکه برخی افراد و صاحبان تریبون‌ ظرفیت‌های بزرگ دشتستان را نادیده می‌گیرند، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم که این افراد یک دوره دشتستان‌شناسی را بگذرانند و ظرفیت‌های عظیم این شهرستان را ببینند. دشتستان مهد دلیران و حماسه‌سازان است. بیایند و بدانند دشتستان در طول دو قرن مقاومت چه جایگاهی داشته است.

نماینده دشتستان بیان کرد: برخی افراد قضاوت نادرستی نسبت به دشتستان دارند و اعلام می‌کنیم که کسی حق ندارد اینگونه نسبت به دشتستان بزرگ قضاوت کند. اگر کسی ظرفیت‌های دشتستان را نبیند، خودش را محروم کرده است. دوستانه توصیه می‌کنیم که دشتستان را بشناسند و مواضع نسنجیده را جبران کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه باید شهدا به عنوان الگو معرفی شوند گفت: شهید صادق گنجی باید به عنوان یک الگوی فعالیت فرهنگی در کشور معرفی شود. خانواده‌های شهدای دشتستان و بویژه خانواده شهید گنجی سرمایه ارزشمند شهرستان دشتستان هستند.

رضایی با نقل خاطره‌ای از سفر اخیر وزیر جهاد کشاورزی به دشتستان و دیدار با خانواده شهید گنجی اظهار داشت: در این دیدار مادر شهید فقط یک خواسته را مطرح کرد. مادر شهید گفت که در این شهر یک بیمارستان به نام شهید گنجی وجود دارد و این بیمارستان را تجهیز کنید. این درخواست به این معنا است که مادر شهید چیزی جز خدمت به مردم نمی‌خواهد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا سرمایه بزرگی هستند و نباید از خانواده شهدا غافل شویم. باید هم قدردان آنها باشیم و هم خاطرات آنها را ثبت و ضبط کنیم. خانواده شهدا آبرو و افتخار ما در این استان و شهرستان هستند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا