خوزستان

گلایه نویسنده «حوض خون» از خبرنگاران/اهالی رسانه در انتظار تقریظ رهبری نمانند

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، نشست خبری مراسم تکریم مجاهدان رخت‌شور خانه و رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب حوض خون امروز با حضور اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در مرکز حوزه هنری خوزستان برگزار شد.

فاطمه‌سادات میرعالی، پژوهشگر و نویسنده این کتاب ضمن تاکید بر اهمیت توجه اهالی رسانه به کتاب‌هایی با موضوع و محوریت دفاع مقدس و همچنین کمک به نشر محتوایی آن‌ها، اظهار کرد: درست است که کتاب حوض خون افتخار تقریظ رهبری را دارد اما از رسانه‌هایی که بعد از این تقریظ پیگیر کتاب شدند گله‌مند هستم.

وی افزود: خواهش من از اهالی رسانه این است که منتظر تقریظ رهبری نمانند؛ حضرت آقا یک خط و اشاره می‌دهند اما این ما هستیم که باید ببینیم و پیگیری کنیم که چه خبر است چرا که قرار نیست تک تک کتاب‌ها توسط رهبری معرفی شوند‌.

میرعالی ضمن اشاره به بیانات رهبری در رابطه با حوض خون عنوان کرد: وقتی حضرت‌آقا می‌گویند این ولی‌نعمتان دفاع‌مقدس را ببینید به یک مورد اشاره کرده‌اند در صورتی که وظیفه خبرنگار و رسانه گسترده‌تر است.

وی افزود: اهالی رسانه در حوزه ادبیات و به ویژه دفاع‌مقدس و ادبیات پایداری باید محتواها را رصد و معرفی کنند و خواهش من این است که منتظر تقریظ رهبری جهت معرفی کتاب‌های دفاع‌مقدس نمانند چرا که در حوزه معرفی ولی‌نعمتان انقلاب نیازمند کاری بیش و فراتر از این کتاب هستیم.

به گزارش برگزیده های ایران، کتاب حوض خون؛ روایت زنان اندیمشک از رخت‌شویی در دفاع مقدس با تدوین و نگارش فاطمه‌سادات میرعالی به‌تازگی توسط انتشارات راهیار شده است.

این‌کتاب که حاصل همکاری دفتر تاریخ شفاهی اندیمشک و واحد تاریخ شفاهی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، خاطرات و روایت‌های ۶۴ نفر از بانوان اندیمشکی درباره فعالیت‌شان در بخش رخت‌شویی البسه رزمندگان دفاع مقدس را شامل می‌شود که فاطمه‌سادات میرعالی، زهرا بختور، سمانه نیکدل، سمیه تتر، نسرین تتر، مهناز الفتی‌پور، آمنه لهراسبی و نرگس میردورقی تحقیق و گردآوری آن‌ها را بر عهده داشته‌اند.

این‌کتاب سومین‌عنوان از مجموعه‌ «پشتیبانی جنگ» و چهارمین‌عنوان مجموعه «زنان انقلاب» است که این‌ناشر چاپ کرده است.

در بخش ضمیمه کتاب نیز، تصویر راویان کتاب به همراه تصاویری از فعالیت‌های این بانوان اندیمشکی در دفاع مقدس، شهدای منتسب به آنها و همچنین بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک به عنوان محل رخت‌شویی البسه رزمندگان آمده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا