بوشهر

«یک» امتیاز سهم شاهین از نمایشی جسورانه

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۵ و ۳۰ امروز و در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر با دیدار تیم‌های شاهین شهرداری و رایکا بابل پیگیری شد که این بازی در پایان نود دقیقه به تساوی بدون گل انجامید.

شاهینی‌ها همچون دو دیدار قبلی با مشکل پنجره نقل و انتقالاتی مواجه بودند و برخی نفرات اصلی این تیم اجازه همراهی تیم را نداشتند که شاگردان مهدی قنبری در نیمه اول به اداره بازی و محک حریف خود پرداخت و نیم نگاهی هم به دروازه حریف شمالی خود داشت که به نتیجه نرسید.

امام در نیمه دوم شاهین با تغییراتی تاکتیکی نبض بازی را در دست گرفت و در این نیمه اجازه هیچ گونه موقعیتی را به تیم مدعی رایکا بابل نداد و با فرار ازجناحین بارها تا آستانه فروپاشی دروازه مهمان خود پیش رفتند که‌عدم دقت در زدن ضربات آخر عاملی شد تا شاهین در پایان بازی فقط به یک امتیاز پسنده کند ولی نکته‌ای که در این دیدار بیشتر حائز اهمیت بود که علیرغم مشکلات شدید مدیریتی در این باشگاه ولی بازی به بازی شاهین روان‌تر و امیدوار‌تر بازی می‌کند.

به گزارش برگزیده های ایران، تیم فوتبال پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان بوشهر در این رقابت‌ها امروز در خوزستان متحمل سومین شکست خود در سه بازی اخیر شد و با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال ملاثانی شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا