خوزستان

یک بازی هجومی از فجرسپاسی شاهد خواهید بود

به گزارش برگزیده های ایران از آبادان، لیگ برتر فوتبال کشور در ایستگاه سوم خود از فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد که در یکی از این دیدارها، فجر سپاسی شیراز پس از تحمل دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، در آبادان به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.

حساسیت این دیدار جایی نمود بیشتری پیدا می‌کند که رقیب آبادانی فجر هم از دو بازی ابتدایی خود امتیازی به دست نیاورده و تحمل سومین شکست در روزهای آغازین لیگ برای هر دو تیم خوشایند نیست، بنابراین تقابل دو تیم پس از پنج سال می‌تواند از زیبایی و حساسیت بالایی برخوردار باشد.

این دو تیم، آخرین بار در آخرین هفته از فصل ۹۴-۹۵ لیگ دسته اول، برای صعود به لیگ برتر، در اردیبهشت ماه سال ۹۵ به مصاف هم رفتند که نفت آبادان با غلبه بر میهمان خود، موفق شد راهی لیگ برتر شود.

بر همین اساس، «علی‌اصغر کلانتری» پیش از دیدار حساس تیمش برابر نفت آبادان در روز شنبه، پاسخگوی سؤالات اصحاب رسانه بود.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی  شیراز، ضمن ابراز خوشحالی از حضور  مجدد در استان خوزستان و شهر مقاوم  آبادان، اظهار کرد: بازی‌های نفت آبادان و فجر سپاسی همیشه دیدنی بوده و همیشه چه وقتی من سرمربی بودم چه افراد دیگر، این بازی خوب و تماشاگرپسند و جوانمردانه از آب در آمده است.

وی با بیان اینکه مردم استان خوزستان و فارس همیشه کنار هم بوده و در جنگ هم این ارتباط تنگاتنگ شد، گفت: آرزو می‌کنم فارغ از برد و باخت، این بازی در کمال سلامت به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، با اشاره به دوشکست تیمش در دو بازی ابتدایی لیگ، تصریح کرد:  در دو بازی گذشته، شرایطی را داشتیم ک مستحق شکست نبودیم، در بازی اول گل آفساید دریافت کردیم، در بازی دوم نیز برابر گل کهری قرار گرفتیم که برای قهرمانی می‌جنگد و در آن بازی پایاپای، در دقیقه ۹۰ یک پرتاب اشتباه گرفته شد و روی همان صحنه گل دریافت کردیم.

کلانتری با بیان اینکه روی نقاط ضعف کار کرده و قصد داریم تا نقاط قوت خود را در بازی فردا افزایش دهیم، یادآور شد: فردا یک بازی هجومی از تیم فجر سپاسی شاهد خواهید بود و قطعا بازیکنان ما با تمام وجود کار می‌کنند و سیستم ما هجومی است.

وی خاطرنشان کرد:  از مقامات باشگاه ممنونم که شرایطی را ایجاد کردند که ما از سال گذشته هیچ دغدغه‌ای در زمینه مالی نداشته باشیم و همه امکانات و کادر ما سر جای خود وظیفه خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا