زنجان

یک میلیاردتومان برای کارهای تحقیقاتی در زنجان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان و به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، مرتضی شهامی، در جلسه ستاد کارگروه آپ‌فن استان در محل استانداری زنجان اظهار داشت: یک درصد از اعتبارات استانی برای تحقیقات در راستای حل مشکلات استان باید هزینه شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان با بیان اینکه به کمک دانشگاه علوم پزشکی زنجان ۴۶ نفر از کارکنان دستگاه‌های مختلف دوره‌های آموزشی روش تحقیق و نیاز سنجی پژوهشی را طی کردند، اظهار کرد: این تعداد در دستگاه‌های خود نیاز سنجی تحقیقاتی آن دستگاه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ۱۳ اولویت در این کارگروه مشخص شده است، گفت: در فراخوان اولیه این کارگروه ۴۷ پروژه ارائه شد و از بین ۴۷ پروژه ۱۰ پروژه تحقیقاتی انتخاب شد و سقف این پروژه‌ها دو سال در نظر گرفته شده است.

شهامی به اعتبارات کارهای پژوهشی استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: برای کارهای تحقیقاتی یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان به تامین ۶۶۱ میلیون تومان از اعتبارات تحقیقاتی استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۴۶۸ میلیون از این اعتبارات در سال ۱۴۰۱ تامین می‌شود و استفاده این تحقیقات در دستگاه‌ها باید مشخص شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان افزود: در کارهای تحقیقاتی برای دستگاه‌های دولتی باید مسیر را مشخص کنیم.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2022-01-08 10:04:17

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا