بوشهر

۱۲ دوره مسابقات مینی فوتبال در تنگستان برگزار شد

عابد تمدنی رئیس کمیته مینی‌فوتبال تنگستان در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنگستان اظهار داشت: رشته ورزشی مینی فوتبال از دی ماه سال قبل به صورت رسمی فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور آغاز کرده و کمیته مینی فوتبال تنگستان نیز زیر نظر هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان ۱۰ ماه قبل تشکیل شده است.

وی افزود: با توجه به مدت زمان کمی که از آغاز رسمی فعالیت رشته نوپا، جذاب و با نشاط مینی فوتبال در کشور می‌گذرد در این مدت کمیته مینی فوتبال تنگستان ۱۲ دوره مسابقات در همه رده‌ها در شهرستان برگزار کرده است.

رئیس کمیته مینی‌فوتبال تنگستان تصریح کرد: کمیته مینی فوتبال در این ۱۰ ماه پنج دوره مسابقات مینی فوتبال در رده‌های متفاوت برگزار کرده است و علاوه بر این هفت دوره دیگر نیز در شهرها و روستاهای تنگستان با مجوز این کمیته برگزار شد.

تمدنی خاطرنشان کرد: به همت کمیته مینی فوتبال شهرستان و با همکاری شهردار شهر اهرم از بازیکنان رده پایه و آینده‌دار که در این چند سال اخیر پله‌های صعودی طی کرده‌اند طی آیینی و با حضور مسؤولان تقدیر به عمل آمد.

رئیس کمیته مینی فوتبال ورزشهای همگانی تنگستان با بیان اینکه یکی از پایدارترین راه‌های جلوگیری از مفاسد، انحرافات و ناهنجاری‌های رفتاری و سالم‌سازی زندگی اجتماعی توسعه ورزش و همگانی کردن آن است، اظهار کرد: توسعه ورزش و تربیت بدنی اقدامی اساسی برای تأمین و تربیت نیروی انسانی سالم و تندرست یک وظیفه ملی است و باید به این موضوع توجه نماییم که عمومی‌سازی ورزش زیربنای سالم‌سازی انسان و جامعه می‌باشد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا