Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۱۳ آبان روزی است که مردم ایران سینه خودشان را در مقابل آمریکای جهانخوار ستبر کردند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیستان و بلوچستان

۱۳ آبان روزی است که مردم ایران سینه خودشان را در مقابل آمریکای جهانخوار ستبر کردند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری امروز در تجمع ۱۳ آبان که در میدان آزادی زاهدان با حضور مردم شیعه و سنی این شهر برگزار شد اظهارداشت: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران و روزی است که مردم ما سینه خودشان را در مقابل آمریکای جهانخوار ستبر کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آمریکا ثروت ملت ایران و ثروت تمام مستضعفان عالم را به نفع خود مصادره و برای این کار اقتصاد و فرهنگ ما و این کشورها را نابود کرده بود.

وی ادامه داد: ملت ایران در ۱۳ آبان به آمریکای جهانخوار پیام مبارزه با استکبار و زورگویی را داد و اعلام کرد که هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری اظهارداشت: آمریکا که بیش‌از ۸۰ درصد ثروت جهانی را در اختیار دارد با حرص و طمع به دنبال سرمایه‌ها و منابع سایر کشورهای جهان است.

وی تصریح کرد: همچنین لابی صهیونیست‌ها با تمام ثروت خودشان پشت سر ارتش آمریکا برای از بین بردن منابع کشورهای مختلف دنیا قرار دارند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: جوانان انقلابی ما در ۱۳ آبان به این نتیجه رسیدند که سفارتخانه آمریکا یک سفارتخانه نیست بلکه یک جاسوسخانه بوده که به دنبال اختلاف بین کشورهای اسلامی و شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: اسناد زیادی از سفارتخانه آمریکا پس از تسخیر آن به دست جوانان انقلابی افتاد که تمام نقشه‌ها و برنامه‌های شوم آنان را نشان می‌داد.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری تصریح کرد: در اسنادی که از لانه جاسوسی آمریکا به دست آمد نشان داد که آنان چه نقشه‌های شومی برای ملت ایران و کشورهای اسلامی داشتند.

وی بیان کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و حفظ کیان ایران اسلامی کردیم که این جنگ یکی از نقشه‌های آمریکا بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: آمریکا با تجهیز رژیم بعث عراق به ایران اسلامی حمله کرد اما ملت ما هشت سال در این جنگ تحمیلی نابرابر مقاومت کرد و اجازه نداد که حتی یک وجب از خاک ما به اشغال دشمن در آید.

وی افزود: آمریکا پس از اینکه در جنگ تحمیلی نتوانست ملت ایران را شکست دهد با جنگ اقتصادی و دارویی به دنبال اهداف شوم خود بود که با مقاومت ملت ایران به اهداف شوم خود نرسید.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری اظهارداشت: آمریکا به جایی رسیده که دست به دامان مجامع بین المللی و سایر کشورها می‌شود تا ایران اسلامی را به میز مذاکره بکشاند و این یعنی اینکه این کشور در برابر خواست و اراده ما شکست خورده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز وحدت و پیوستگی بین شیعه و سنی وجود دارد و نمونه بارز آن حماس و حزب الله لبنان است که از هر دو طرف رژیم اشغالگر قدس را در محاصره خود قرار داده‌اند و به مثابه دولبه قیچی در حال پاره کردن ابهت و اقتدار این رژیم کودک کش هستند.

وی بیان کرد: ما امروز موفق شدیم عزت و اقتدار رژیم صهیونیستی را بشکنیم به طوریکه آنان جرات ندارند حتی یک سرباز خودشان را وارد خاک غزه کنند.

 
 انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا