مناطق آزاد

۲۳۰ هزار گردشگر در ۶ روز به قشم وارد شدند / استقبال چشمگیر گردشگران از سفر به قشم

۲۳۰ هزار گردشگر در ۶ روز به قشم وارد شدند / استقبال چشمگیر گردشگران از سفر به قشم

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، افشار فتح الهی با اعلام این خبر افزود: مهمانان نوروزی قشم توسط بنادر لافت و پهل، بندر شهید ذاکری و فرودگاه بین المللی به جزیره سفر کردند.

وی ادامه داد: در ۶ روز گذشته نزدیک به ۲۲۰ هزار از گردشگران از مسیر دریایی و مبادی ورودی لافت و پهل و بندر شهید ذاکری به جزیره قشم وارد شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصد رشده داشته است.

به گفته رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در این مدت حدود ۱۰ هزار گردشگر نیز از طریق فرودگاه بین المللی قشم، به جزیره وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۸ درصدی همراه بوده است.

فتح الهی خاطر نشان کرد: در همین زمان بیش از ۴۴ هزار خودرو از طریق بنادر لافت و پهل به جزیره وارد شدند که آمار ورود خودرو نیز نسبت به سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، آمار ورود گردشگر در طول سال ۱۴۰۱ به ویژه فصل پاییز و زمستان نیز با رشد ۶۰ درصدی نسبت همراه بوده و پیش بینی می شود جزیره یکی از شلوغ ترین نوروزها را پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای پذیرایی مناسب از گردشگران در نظر گرفته شده و امیدواریم هموطنان از حضور در جزیره جهانی قشم لذت ببرند.

بنابراین گزارش، با توجه به جاذبه های طبیعی بی شمار گردشگری جزیره، هر ساله میلیون ها نفر از هموطنان قشم را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند و با توجه به ازدحام مهمانان نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تمام امکانات و نیروهای خود را برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران بسیج کرده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا