Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
۳۳۷ خانوار زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان سقز قرار دارند - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

۳۳۷ خانوار زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان سقز قرار دارند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سقز، محمدرشید غفوری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه انجمن حمایت زندانیان این شهرستان در سال جاری اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳۷ خانواده زندانی با جمعیت ۷۳۶ نفر زیرپوشش این انجمن هستند.

وی ادامه داد: در راستای سیاست‌های قوه قضائیه که حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت باید در دستور کار این انجمن باشد، تمام فعالیت‌ها در این جهت بوده است.

مدیر عامل انجمن حمایت زندنیان شهرستان سقز افزود: چون تعداد خانواده زندانیان بی‌بضاعت در شهرستان زیاد است، در راستای کمک به این خانواده‌ها بیش از ۹۹۰ میلیون ریال مستمری، ۳ میلیاردو ۹۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی، ۴۶۷ مورد کارت هدیه به مبلغ ۶۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، کمک هزینه تحصیلی برای فرزندان آنها به مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال در سال جاری صورت گرفته است.

غفوری اظهار کرد: در بخش‌های مختلف از جمله در بخش فرهنگی به مبلغ ۳۴۲ میلیون ریال به زندان مرکزی سقز شده است و ۱ میلیارد و ۲۰۹ میلیون ریال هم در بخش بهداشت و درمان، آزادی زندانی مالی بی‌بضاعت، مساعدت موردی به زندانی و تنخواه مددکاری برای زندانی فاقد ملاقات صورت گرفته است.

 مدیرعامل انجمن حمایت از زندنیان سقز افزود: ۴ میلیارد و ۱۳۹ میلیون و ۳۳۸ هزار ریال از سوی خیرین هم برای آزادی زندانیان مالی غیرعمد و مساعدت به خانواده‌های زندانیان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از محل آموزشگاه رانندگی این انجمن و نیز درآمد مغازه ۲ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال درآمد انجمن بوده است، افزود: این مورد هم در سرفصل‌های مختلف و در زمینه‌های گوناگون حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت و جرائم غیرعمد هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سقز هم در این جلسه گفت: ۲۱۴ خانواده زندانی زیرپوشش حمایت‌های این نهاد در شهرستان هستند.

غفور عبداللهی ادامه داد: برای اشتغال زندانیان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، برای اجاره مسکن خانواده زندانیان بی‌بضاعت، ۸۵۰ میلیون ریال و برای کمک هزینه دانش‌آموزان خانواده زندانیان بی‌بضاعت به تعداد ۱۱۰ نفر، ۱۱۰ میلیون ریال کمک شده است و همچنین مبلغ ۸۷۰ میلیون ریال هم کمک نقدی به خانواده زندانیان بی‌بضاعت صورت گرفته است.

دادستان شهرستان سقز هم در این جلسه با اشاره به اینکه خانواده زندانیان هیچ تقصیری ندارد و باید تا جایی که امکان دارد خانواده زندانی بی بضاعت مورد حمایت انجمن و خیرین قرار بگیرند، بر این کمنک ها تاکید کرد.

علیرضا رضاپور افزود: انجمن حمایت زندانیان سقز در بسیاری از شاخص‌ها در بین دیگر انجمن‌های حمایت زندانیان کردستان رتبه نخست را دارد، گفت: تمام این موفقیت‌ها با کمک خیرین نوعدوست و همت دیگر دوستان در انجمن به دست آمده است.

وی گفت: این انجمن در راستای کمک به زندانیان بی‌بضاعت و خانواده آنان، همواره نیازمند کمک خیرین و مردم نوعدوست سقزی است و می‌طلبد خیرین همچون گذشته انجمن را یاری کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا