قزوین

۳۶۵میلیارد ریال وام کم‌بهره به دهیاری‌های قزوین اختصاص داده شد

۳۶۵میلیارد ریال وام کم‌بهره به دهیاری‌های قزوین اختصاص داده شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین؛ لیلا غریب، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین اظهارکرد: ۳۶۵میلیارد ریال وام کم‌بهره به دهیاری‌های استان قزوین اختصاص داده شد.

او افزود: این تسهیلات به منظور خرید ماشین‌آلات در نظر گرفته شده و تاکنون تعدادی ماشین‌آلات سنگین و سبک از این محل برای دهیاری‌های استان تأمین شده است.

غریب گفت: طی سال جاری از محل پرداخت این تسهیلات، ۱۰دهیاری استان صاحب ماشین‌آلات سنگین از جمله لودر، ایسوزو ۸تن، کامیون کمپرسی، حمل زباله مکانیزه و لودر می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه در پرداخت این تسهیلات محدودیتی وجود ندارد، یادآور شد: تسهیلات براساس پیشنهاد دهیاری‌ها و دفاع بخشداران از طرح خرید ماشین‌آلات، به دهیاری‌ها اختصاص پیدا می‌کند، سایر طرح‌های درآمدزا نیز با حمایت دفتر روستایی از طریق کمیته ملی پیگیری و در صورت تقاضای دهیاری‌ها، امکان اختصاص مبالغ بالاتر به استان وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین اظهارکرد: این اقدام گامی مهم در جهت خودکفایی و ایجاد درآمد برای دهیاری‌ها است، رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث می‌شود عملیات عمرانی روستایی در استان به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا