کردستان

۴۳۰ کیلومتر شبکه سیم در کردستان به کابل خودنگهدار تبدیل شد/اصلاح ۵۰ اصله تیر برق

اسعد خالدی مدیر امور برق جنوب سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج،از تبدیل شبکه سیم مسی سنندج به کابل خود نگهدار به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت نام برد و اظهار کرد: در مجموع ۴۷۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی در حوزه امور برق جنوب سنندج وجود دارد که ۲۷۰ کیلومتر آن شهری و ۲۰۰ کیلومتر آن در حوزه روستایی است.

وی با بیان اینکه ۴۳۰ کیلومتر از ۴۷۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف حوزه امور برق جنوب سنندج تاکنون به کابل خود نگهدار تبدیل‌شده است، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال کل شبکه فشار ضعیف امور برق جنوب سنندج به کابل خود نگهدار تبدیل می‌شود.

به گفته مدیر امور برق جنوب سنندج، تحقق این مهم در راستای اهداف معین شده در سطح ملی است و این شرکت تمام توان و ظرفیت‌های خود را در این زمینه بکار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا ۵۸ کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف در منطقه شهرک بهاران سنندج وجود داشت که بااعتباری بالغ‌بر ۲۹ میلیارد ریال کل شبکه فشار ضعیف این منطقه وسیع به کابل خود نگهدار تبدیل شد.

مدیر امور برق جنوب سنندج به اهداف اجرای این طرح هم گریزی زد و گفت: کاهش اتلاف انرژی برق، کاهش سرقت تجهیزات شبکه، پایان دادن به انشعاب‌های غیرمجاز و استانداردسازی ولتاژ تحویلی به مشترکین برق از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

خالدی به برنامه‌های در دست اجرای امور برق جنوب سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: تا پیان سال‌جاری عملیات تبدیل ۱۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف دیگر درسطح شهر و روستاهای امور برق جنوب سنندج انجام شود.

وی در ادامه گفت: همزمان با اجرای عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در شهرک بهاران سنندج ، بیش از ۵۰ اصله تیر برق نیز اصلاح و نوسازی شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا