کردستان

۹ دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملی در برابر دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردار سیدصادق حسینی صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق با ولایت که با حضور پرشور مردم سنندج در سالن آزادی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی ماه ۸۸ روز بصیرت و روز وفاداری ملت به نظام و انقلاب و رهبری بود.

وی با تسلیت ایام فاطمیه از حضور شرکت‌کنندگان در این مراسم تقدیر کرد و با بیان اینکه نهم دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان بود، گفت: در این روز فتنه بزرگ دشمنان شکست خورد و مردم با حضور پرشور خود در صحنه از آرمان‌های امام و رهبری دفاع کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: روز نهم دی ۸۸ در واقع روز دفاع از آزادی قانون و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود که به ۸ ماه شورش و دهن‌کجی به قانون اسلامی پایان داد.

وی تصریح کرد: آنان  به دنبال مردم بودند اما با درک صحیح و عمل به موقع ملت دسیسه‌های دشمنان خنثی شد و مکر آنان بی‌اثر ماند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در روزی ۹ دی مردم حول محور منافع ملی، قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب جمع شدند و در دفاع از انقلاب آگاهانه به صحنه آمدند.

وی اضافه کرد: یک کودتای بزرگ علیه انقلاب از سوی دشمنان طراحی شده بود ولی با حضور بابصیرت مردم و خلق حماسه‌ای بزرگی خنثی شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا