زنجان

۹ دی نشان داد، نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از آغاز پیروزی حوادث سختی را تجربه کرده است، اظهار کرد: هر یک از این حوادث برای مردم نظام و انقلاب سرنوشت‌ساز بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تشریح حوادث و روی داده از ۱۵ خرداد ۴۲ تا پیروزی انقلاب و همچنین وقایع بعد از آن افزود: باید توجه کرد که هر انقلابی برای پیروز شدن باید سه اصل هدف از انقلاب، رهبری و مردم را همراه خود داشته باشد.

وی با بیان اینکه وقایع سال ۸۸ که بعد از انتخابات خرداد روی داد هرکدام سرنوشت ساز و مهم هستند، تصریح کرد: یکی از این وقایع مهم که رهبر انقلاب آن را یوم‌الله نامگذاری کرده‌اند ۹ دی است که در تقویم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ثبت شده است.

ناصر تبیین چرایی وقوع حماسه ۹ دی، پیامدهای بزرگ آن، ضرورت پاسداشت این روز مهم را ضروری دانست و گفت: همگی می‌دانیم که دشمن از لحظه که جرقه‌های انقلاب در ایران زده شد در صدد آسیب زدن به آن بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه آمریکا از انقلاب ایران ضربه خورده است، ادامه داد: این انقلاب به مدد رهبری امام راحل، همراهی مردم و ایثار شهدا حکومت اسلامی را جایگزین حکومت طاغوتی کرد که نتیجه آن ضربه خوردن ابهت و هیمنه آمریکا در جهان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا میلیاردها دلار برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هزینه کرده است، افزود: در مقابل این انقلاب به لطف خدا، ایثار مردم و شهدا و رهبری رهبران نظام هر سال قوی‌تر از سال قبل به مسیر خود ادامه داده است.

ناصر با بیان اینکه دشمن از هر روشی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است، افزود: تربیت نفوذی‌ها در داخل نظام، تبلیغ علیه نظام و همچنین برقراری ارتباط با شخصیت‌هایی که ساده بوده و در صدد به دست آوردن مقام و قدرت به از هر راه ممکن بودند، از روش‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: دشمن از همان اوایل پیروزی انقلاب ترور شخصیت‌های اصلی نظام، تحمیل جنگ هشت ساله را هم در دستور کار خود قرار داد که البته مقاومت مردم ایران در مقابل آنها و ایثار خانواده، مانع تحقق اهداف دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمن در انتخابات ۸۸ با خرید نیروهای ضعیف‌النفس که در حال حاضر به عنوان سران فتنه شناخته می‌شوند، به بهانه‌های مختلف اقدام به ایجاد اغتشاش در کشور می‌کردند، ادامه داد: بالاخره صبر مردم از اقدامات این گروه که حتی عاشورا که خط قرمز مردم ایران است هم رحم نکردند، به پایان رسید و در ۹ دی پاسخ این ساختار شکنان را با حضور میلیونی خود دادند.

رئیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه سران فتنه و حامیان آنها در سال ۸۸ اقدامات خود را از حد گذرانده و به مجالس عزاداری امام حسین (ع) هم رحم نکردند، افزود: راه انداختن کاروان شادی و سر دادن شعارهای ساختارشکنانه و حمله کردن تضییع بیت‌المال منجر به حرکت خودجوش مردم در ۹ دی شد که در واقع این حضور سیلی بود که دشمنان این نظام از مردم وفادار خورند و مردم ایران توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و حرمت شکنان را به زباله دان تاریخ فرستادند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی نتایج قابل توجهی از جمله آگاهی، شناخت و بصیرت مردم را در پی داشت، تاکید کرد: حماسه ۹ دی نشان داد ظرفیت نظام ما مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و نظام برای عبور از بحران‌ها، از ظرفیت مردم خود به نحو احسن استفاده می‌کند.

ناصر با تاکید بر اثبات علاقه مردم به نظام و ارزش‌های آن در حماسه ۹ دی افزود: یادمان باشد باید ارزش‌های نظام و چرایی وقوع حوادث مانند انتخابات سال ۸۸ و دلایل وقوع حماسه ۹ دی به نسل امروز منتقل شود که از آن به عنوان جهاد تبیین یاد می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه نظام اسلامی به سادگی به دست نیامده است و حاصل خون هزاران شهید در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی و بهداشتی است، افزود: اقتدار امروز ما مرهون همراهی مردم، ایثار خانواده‌های شهدا و رهبری رهبران نظام است.

وی با تاکید بر پیشرفت‌های ایران در ابعاد مختلف بعد از پیروزی انقلاب تصریح کرد: این پیشرفت‌ها در برخی عرصه‌ها ما را جزو پنج کشور اول جهان قرار داده است.

ناصر با ابراز امیدواری برای ادامه راه و عبور از تحریم افزود: مردم ما دوره‌های سختی را پشت سر گذاشتند که یکی از آن‌ها حوادث سال ۸۸ بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌هایی از ۹ تا ۱۹ دی ادامه داد: وقایع روی داده در این دهه مهم و سرنوشت ساز هستند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2022-01-01 18:06:07

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا