زنجان

۱۰۶۵ واحد مسکونی در زنجان ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، رضا خواجه‌ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه،  بنیاد مسکن در حال حاضر یک هزار و ۶۵ واحد مسکونی در دست اجرا دارد، اظهار کرد: ۶۶۳ واحد مسکونی نیز از سوی این نهاد در دست تهیه نقشه است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی فاز یک هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج ، ۸۰ واحدی فاز ۳ هیدج ، ۱۶واحدی صائین قلعه ، ۲۰۰ واحدی آب‌بر، ۱۲۶ واحدی خرم‌دره از جمله پروژه‌هایی بوده که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

وی به ساخت پروژه ۸۵۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهر قیدار با همکاری اداره راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زیر بنایی بالغ بر ۱۲۷ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان در راستای حمایت از اقشار کم درآمد جامعه ساخته خواهد شد.

خواجه‌ای با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ساخت و ساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان، خاطر نشان کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان زنجان گام‌های مطلوبی برداشته که امیدواریم تداوم یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان تاکید کرد: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق


 2021-11-25 18:05:33

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا