فارس

۱۲۰۰ مددجوی زندان فارس تسهیلات اشتغال دریافت کردند

 به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، سید مصطفی بحرینی در حاشیه بازدید مسئولان دستگاه قضایی فارس از زندان های شیراز، اظهار داشت: در راستای تأکید مسئولان عالی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان فارس مبنی بر بازدید هدفمند از زندانها و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات سراسر استان فارس به صورت چهره به چهره بررسی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز  با اشاره به سیاست های قوه قضائیه و سازمان زندان ها در خصوص اشتغال ۸۰ درصدی زندانیان گفت: در یک ماه گذشته به تعداد ۱۲۰۰ نفر از مددجویان زندان تسهیلات اشتغال اعطا شده است.

 و ی افزود: ۳۰۰ زندانی نیز  با مرخصی پایان حبس آزاد و ۱۴۰ نفر نیز شامل آزادی مشروط شده اند و به ۹۷ نفر از مددجویان زندان های استان فارس  نیز با پابند الکترونیک از زندان آزاد شده اند.

 این مقام قضایی استان با تأکید بر ضرورت توجه به خانواده زندانیان نیز بیان داشت طی یک ماه گذشته  ۱۵۰۰ نفر از مددجویان نیز  با خانواده های خود ملاقات چهره به چهره داشته اند.

دادستان شیراز در ادامه یادآور شد: در بازدید از زندان های شیراز که با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، مسئول حفاظت و اطلاعات دادگستری و معاونین  دادستانی شیراز  همراه بود علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان ها از نظر رفاهی، بهداشتی، غذایی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در بازدید  رئیس کل دادگستری استان فارس ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین دادستان شیراز  و ۱۰۴ تن از قضات دادگستری ها و دادسراهای استان با زندانیان زندان مرکزی شیراز، نسوان و شهید لاجوردی شیراز  دیدار و چهره به چهره داشته و مشکلات قضایی زندانیان را  از نزدیک بررسی و دستورات قضایی لازم را صادر کردند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا