اجتماعی

روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح/ با اسلحه و بی سیم از زنان اخاذی می‌کرد!

روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح/ با اسلحه و بی سیم از زنان اخاذی می‌کرد!

به گزارش برگزیده، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با پوشش روانشناس با خانم ها ارتباط گرفته و پس از ملاقات حضوری با استفاده از اسلحه و بی‌سیم از آنها اخاذی می‌کرد.

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی با اغفال وی اقدام به اخاذی از وی می‌کند.

وی افزود: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت به علت مشکلات شخصی نیاز به روانشناس داشتم که در شبکه اجتماعی اینستاگرام با یک روانشناس آشنا شدم که یک صفحه روانشناسی داشت و مطالب خوبی گذاشته بود و در صحبت‌های اولیه احساس کردم این شخص می‌تواند کمکم کند برای همین آدرس دفتر او را گرفتم و حضورا مراجعه کردم که پس از حضورم اقدام به آزار و اذیت بنده کرد و با نشان دادن اسلحه و بی‌سیم من را تهدید و از بنده اخاذی کرد.

معظمی گودرزی با اشاره به بررسی آنی پرونده توسط افسران سایبری پلیس فتا پایتخت گفت: بلافاصله پس از بررسی اظهارات شاکی و تحقیقات سایبری، اقدامات اولیه پرونده آغاز شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به افزایش تعداد شکات به بیش از ۱۰ نفر گفت: کارشناسان فنی این پلیس با تحقیقات گسترده در فضای مجازی متوجه شدند مجرم با جعل عنوان روانشناس در اینستاگرام فعالیت میکند و بعد از پیدا کردن سوژه های خود اهداف مجرمانه خود را پیش می‌برد که با تلاش های شبانه‌روزی پلیس این فرد شناسایی و پس از تشریفات قضایی در محل اختفای خود دستگیر شد و یک قبضه سلاح کمری و تعدادی بیسیم نیز از وی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این شخص دارای سابقه بیماری روانی است، بیان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا گفت به قصد اخاذی و ارتباط با خانم ها با پوشش روانشناس در اینستاگرام فعالیت می‌کردم و پس از صحبت های کوتاه با ترغیب آنان به مراجعه حضوری، در دفتر کار خودم با استفاده از اسلحه و بی‌سیم اقدام به تهدید و اخاذی از آنها می‌کردم.

معظمی گودرزی به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان به هویت ها در فضای مجازی اعتماد نکنید چرا که نتیجه این اعتماد گرفتار شدن شما در دام شیادان اینترنتی است.

۴۷۲۳۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا