بوشهر

محموله ۱۸ کیلویی مواد مخدر در دیلم زمین‌گیر شد

به گزارش برگزیده های ایران از دیلم، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان دیلم سرهنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل و جابه‌جایی مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به یکی از استان‌های غربی، موضوع در دستور کار مأمورین پلیس دیلم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم ادامه داد: با تشکیل چند اکیپ خودرویی و راه‌اندازی گشت‌های پوششی در مسیرهای خاکی و اصلی، خودروی سواری پژو ۴۰۵ موردنظر دارای دو نفر سرنشین زن و یک نفر راننده مرد، در ورودی ایستگاه بازرسی شهید موسوی شناسایی شد.

وی افزود: به‌منظور توقیف خودرو دستور ایست صادر که راننده به ایست مأمورین توجهی ننموده و با سرعت زیاد قصد فرار داشت در نهایت با وسایل نگهدارنده و سیخک چرخ‌های خودرو پنچر که طی مسافتی متوقف شد.

علی یاری بیان کرد: پس از توقیف خودرو و انتقال به مقرر انتظامی در بازرسی از آن مقدار ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

این مقام نظامی با بیان اینکه دراین‌رابطه هر سه نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند توضیح داد: مأمورین این شهرستان همچنان به جهت پیشبرد اهداف خود با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که افراد سودجو باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی در منطقه و حتی کشور شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا