اخبار ورزشی

احتمال غیبت ۷ ستاره پرسپولیس در بازی با الدحیل!

احتمال غیبت ۷ ستاره پرسپولیس در بازی با الدحیل!

پرسپولیس بعد از شکست در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر پرستاره، در هفته دوم هم بازی بسیار سختی خواهد داشت و باید به مصاف تیم قدرتمند الدحیل برود. دیداری که در دوحه و به میزبانی الدحیل برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد برای بازی با الدحیل دست یحیی گل‌محمدی خالی خواهد بود و ممکن است پرسپولیس غایبان زیادی برای این دیدار داشته باشد.

میلاد سرلک با دریافت کارت قرمز در بازی قبلی، به طور حتم دیدار با الدحیل را از دست خواهد داد. یاسین سلمانی، محمد عمری و محمد مهدی احمدی ۳ نماینده پرسپولیس در بازی‌های آسیایی هانگژو هستند و در صورت صعود تیم امید از مرحله گروهی نمی‌توانند پرسپولیس را در بازی با الدحیل همراهی کنند. با این حال یحیی گل‌محمدی به مسئولان فدراسیون تاکید کرده که این ۳ بازیکن ۴۸ ساعت قبل از بازی با الدحیل باید در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند ولی مشخص نیست این کار شدنی خواهد بود یا خیر.

همچنین در بازی با النصر ۳ مهره کلیدی قرمزها یعنی وحید امیری، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر مصدوم شدند که در این بین مصدومیت دانیال خیلی جدی نیست. با این حال آسیب دیدگی امیری و ترابی شدیدتر است و احتمال اینکه این دو بازیکن به بازی با الدحیل نرسند، وجود دارد. با این وجود قرار است نظر نهایی در مورد این ستاره را کادر پزشکی پرسپولیس بعد از بررسی‌های دقیق تر بیان کند.

اگر شرایط همین طور به ضرر پرسپولیس پیش برود، این تیم با چند غایب سرشناس باید به مصاف تیم قدرتمند الدحیل برود. اتفاقی که اصلا به سود پرسپولیس نیست و کار این تیم را برای گرفتن امتیاز از این تیم پرستاره بسیار سخت خواهد کرد.

۲۵۱۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا