تهران

تجمع بزرگ ۱۳ آبان‌ماه در پردیس برگزار شد/امام جمعه پردیس: یکی از راه‌های مقابله با استکبار برخورد تهاجمی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پردیس پیش ازظهر امرور مراسم تجمع روز ۱۳ آبان ماه با حضور دانش‌آموزان بسیجی و مسؤولان شهرستان پردیس در پارکینگ بوستان نوالشهدای فاز۳ پردیس با شکوه و حضور پرشور دانش‌آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در این مراسم اظهار کرد: امام خمینی(ره) که به سیاست‌های رژیم منحوس پهلوی که دست پرورده آمریکا بود اعتراض کرده و تبعید شدند و استکبار اینگونه با دین اسلام، دینداران و آزادی‌خواهان مقابله می‌کرده و تا به امروز نیز این روند ادامه دارد.

امام جمعه پردیس گفت: لانه جاسوسی آمریکا در چنین روزی به تسخیر دانش‌آموزان‌ درآمد و جاسوسانشان را دستگیر و از کشور بیرون راندند، هر فرد و دولت مسلمان باید نسبت به استکبار ستیزی اینگونه عمل کند.

وی افزود: ملت ما همیشه با تبعیت از قرآن مجید و با استکبار ستیزی خود یار و یاور مظلوم بوده و همچنان دشمن آمریکای جنایتکار و همراهانشان هستیم.

حسینی با بیان اینکه چه مواردی انسان را مستکبر می‌کند، اعلام کرد: اولین مورد ثروت و قدرت است که دولت‌ها را مستکبر می‌کند، اما کشور ما با وجود داشتن ثروت و قدرت مستکبر نیست زیرا مزین به قرآن و ایمان است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: برخی از مستکبرین ثروت و قدرت دارند اما به دلیل نداشتن ایمان مستکبر شدند و فریاد‌ها، قدرت و ثروت پوشالی آنها را امروز می بینیم.

وی عنوان کرد: فقر فرهنگی و وابستگی فکری به غرب باعث مستکبر شدن میشود و ما نیز اگر در فرهنگ وابسته به غرب باشیم مستکبر خواهیم شد و خداوند در این دنیا و آخرت مستکبرین را مجازات خواهد کرد.

حسینی اضافه کرد: در سبک زندگی، مسائل اقتصادی و فرهنگی دقت کرده و الگوی اسلامی را برای هر اقدامی درنظر بگیرم.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: امروز کسانی که مستضعف فکری، فرهنگی و وابسته به غرب هستند کشورشان دچار ذلت شده و دچار خفت و خواری شده‌اند.

وی با اشاره به سومین مورد مستکبر شدن، ابراز کرد: غفلت از قدرت نامحدود الهی سومین مورد از مستکبر شدن است زیرا برخی مستکبرین دنیا قدرت نامحدود الهی را به حساب نمی آورند و در قرآن آمده که این افراد با ذلت به هلاکت خواهند رسید.

حسینی افزود: با استقامت و صبر در مقابل مستکبرین عالم، پیروز خواهیم شد و بیش از چهار دهه از انقلاب می‌گذرد یکی از ویژگیهای ملت ایران استقامت و صبر بوده و هر روز شکست، خفت و خواری دشمنان را می بینیم.

امام جمعه پردیس مطرح کرد: اخراج آمریکا از منطقه به سبب همین استقامت ها و وجود رهبری شایسته است و همانگونه که در قرآن آمده هر کشور نیاز به رهبری عالم دارد و اگر ما در کشورمان رهبری و هدایت کار دینی نداشتیم وضعیت مناسبی نداشتیم.

حسینی اضافه کرد: امروز با تلاش سربازان رهبری، راهزنی آمریکایی‌ها در دنیا آشکار شده  است آنهایی که قصد داشتند نفت صادراتی ایران را به یغما و سرقت ببرند توسط سربازان سپاه عزیزمان به دنیا نشان داده شد.

امام جمعه پردیس یادآور شد: آمریکای دزد و راهزن قصد داشت نفت صادراتی ایران را غارت کند اما سربازان انقلاب با ایمان قوی، استقامت و اطاعت از رهبری، آنها را با خفت و خواری فراری دادند به گونه‌ای که حتی جرات تعقیب ناوهایمان را نداشتند.

وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام ما باعث پیروزیمان در دنیا خواهد شد و یکی از راه‌های مقابله با استکبار برخورد تهاجمی است نه انفعالی، زیرا هرگاه عقب کشیدیم و به دشمن لبخند زده و به آنها اعتماد کردیم دشمن به ما ضربه زده است.

در پایان این مراسم قطع نامه ۱۳ آبان‌ماه توسط یکی از دانش‌آموزان بسیجی قرائت و پرچم رژیم جعلی صیهونیستی و آمریکای جنایتکار به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا