سمنان

آمادگی کامل مخابرات استان سمنان در تأمین زیرساخت‌های ارتباطی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

آمادگی کامل مخابرات استان سمنان در تأمین زیرساخت‌های ارتباطی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان، مرتضی مثبت‌شاهجوئی گزارشی از اقدامات مخابرات استان در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات پیش رو ارائه داد.

معاون مخابرات استان سمنان خاطر نشان کرد: با تلاش کارکنان مخابرات استان و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های فنی صورت گرفته در ایجاد شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب، زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در استان به نحو مطلوب فراهم گردید.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری، ضمن قدردانی از اقدامات مخابرات منطقه سمنان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، این امر را مرهون تلاش بی‌وقفه و صادقانه، تعهد و امانتداری دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات عنوان کرد.

گفتنی‌ست در این دیدار معاون مخابرات منطقه سمنان، اعضای کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان و رابطین ارتباطی فرمانداری‌ها بصورت حضوری و مدیران مخابرات شهرستان‌های استان، بصورت ارتباط ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

شایان ذکر است در این جلسه دو طرف تفاهم نمودند با استفاده از تجارب گذشته و بکارگیری کلیه پتانسیل‌های موجود، زیرساخت ارتباطی مناسبی برای این انتخابات فراهم نمایند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا