اجتماعی

قتل مرد جوان در چاقوکشی مرکز تهران به خاطر یک “جاروی دستی پاکبانی!”

قتل مرد جوان در چاقوکشی مرکز تهران به خاطر یک “جاروی دستی پاکبانی!”

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، اواسط مرداد ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان لقمان حکیم مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی جنایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول در جریان یک نزاع دسته جمعی زخمی  و به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات اورژانسی فایده‌ای نداشته و نهایتا به کام مرگ فرو رفته است.

قتل مرد کارتن‌خواب در چاقوکشی شرق تهران

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول و دوستانش به دلیل مالکیت یک “جاروی دستی پاکبانی” با افراد دیگری در مرکز تهران درگیر شده و مرد جوان در جریان این نزاع با ضربات هولناک چاقو به قتل رسیده است.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم در نخستین‌ گام هویت متهمانی که در این درگیری حضور داشتند را شناسایی و سپس با دستور قضایی تعدادی از عاملان این جنایت را دستگیر کردند که در ادامه مشخص شد، عامل این جنایت به محل نامشخصی متواری شده است.

پس از این اقدامات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا مخفیگاه عامل این جنایت هولناک را شناسایی و سپس وی را دستگیر کنند.

به گزارش برگزیده های ایران، با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا