چهارمحال و بختیاری

پیش‌بینی ۳ پروژه روگذر و زیرگذر در شهرکرد/ برنامه زمانبندی پروژه‌ها اعلام شود

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، عبدالصادق نجفی صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی شهرداری با بیان اینکه پروژه‌های این حوزه برای سال آینده باید مشخص و به مدیریت برنامه‌ و بودجه ارجاع شوند، گفت: برآورد کامل پروژه‌های در دست اقدام باید تا اتمام پروژه انجام و پروژه‌های جدید برای سال آینده مشخص شود تا جهت تخصیص اعتبار برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

معاون زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد افزود: حوزه ترافیک برای سال آینده باید ۳ پروژه روگذر و زیرگذر در کمربندی جنوب به میدان بوعلی سینا، چهارراه طالقانی به بلوار آیت‌الله کاشانی و میدان معلم را در دستور کار قرار دهد.

وی ادامه داد: طرح مطالعاتی پروژه‌های عمرانی باید با جزییات کامل تهیه و زمان شروع و اتمام آن مشخص شود چراکه زمان‌بر بودن یک پروژه نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت.

نجفی با بیان اینکه در حوزه عمرانی باید درآمدزایی انجام شود، خاطرنشان کرد: برای صدور مجوزات حفاری باید حقوقات شهرداری در نظر گرفته شود و بعد از آن مجوزات لازم صادر گردد.

وی گفت: تمامی خادمان مردم در شهرداری‌، شبانه‌روز در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید، امکانات شهر را متناسب با زندگی و کار مردم فراهم کنند.

معاون زیربنایی و حمل و  نقل شهرداری شهرکرد تصریح کرد: شهرداری به دنبال ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به عموم مردم بوده و محور تلاشمان برقراری عدالت، رشد و پیشرفت شهر است.

 انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا