اقتصادی

تمامی بسته‌های حمایتی «کلید بهشت» به فروش رفت

تمامی بسته‌های حمایتی «کلید بهشت» به فروش رفت

ایران آنلاین نوشت: همزمان با برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست، با ابتکار آریاساسول، میز حمایت از توان‌خواهان مؤسسه کلید بهشت در غرفه شرکت برپا شد.

جان‌نثار احمدی، مدیرعامل مؤسسه ضمن قدردانی از آریاساسول برای این اقدام خیرخواهانه گفت: این میز با هدف ملاقات و دلجویی بازدیدکنندگان از معلولان، همچنین آشنایی با مسائل و هزینه‌های نگهداری از توان‌خواهان، برپا شد.

در این رویداد بازدیدکنندگان ضمن دیدار با این توان‌خواهان، می‌توانستند از آثار نقاشی این افراد بازدید کنند. محوریت برگزاری این رویداد، جلب توجه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برای حمایت و تقبل هزینه‌های این مؤسسه بود.

بسته‌های حمایتی که شرکت پلیمر آریاساسول برای همیاری این مؤسسه در نظر گرفته بود، شامل بسته‌های حمایتی یکساله پوشک کودک، پوشک بزرگسالان، هزینه‌های مواد غذایی، هزینه‌های دارویی، هزینه‌های مواد شوینده و بهداشتی، هزینه لباس، ملحفه، بالش و روکش ضدآب، هزینه‌های درمان پزشکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی و هزینه‌های تخت، تشک و تشک مواج بود.

به گفته احمدی بانک تجارت، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، شرکت‌های جم، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، پروپیلن مکران و پتروشیمی بوشهر، پتروشیمی تبریز و یک شرکت دیگر، تمامی بسته‌های حمایتی یکساله طراحی شده از سوی آریاساسول را متقبل شدند و شرکت سهند ایرانیان نیز به نوعی دیگر در این امر خیر مشارکت کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مؤسسه به‌صورت خیریه اداره می‌شود و تنها بخشی از هزینه‌ها بر عهده سازمان بهزیستی است، هر ماه برای تأمین هزینه‌های توان‌خواهان مرکز دشواری‌هایی وجود دارد.

مدیر مؤسسه نگهداری از معلولان کلید بهشت با تأکید بر اینکه آریاساسول به‌عنوان «سفیر توان‌خواهان کلید بهشت» برای حمایت از توان‌خواهان مرکز تمامی تلاش خود را به‌کار گرفته است، گفت: با اقدام اخیر در نمایشگاه ایران‌پلاست پیوندی عمیق بین شرکت و مؤسسه ایجاد شد و امید می‌رود با همت سایر شرکت‌ها شاهد تحول در توجه به توان‌خواهان باشیم و بر اهداف والاتری تمرکز کنیم.

حل مسائل توان‌خواهان منوط به تعهد شرکت‌ها

احمدی با بیان اینکه این اقدام خیرخواهانه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، در نزد خدای متعال اجر معنوی دارد و انشالله حاصلش خیر و برکت برای شرکت‌ها، مدیران و کارکنان آن‌ها است، تصریح کرد: حل مسائل و مشکلات مؤسسه منوط به تعهد شرکت‌های مذکور به وعده‌ها و بسته‌های تقبل شده است.

وی اذعان کرد: از آنجایی که کارهای خیرخواهانه الزامی برای اجرای تعهدات ندارد، تأکید کرد: گام نخست و مهم با حمایت آریاساسول برداشته شده است و شرکت‌ها اگر به تعهداتی که در قالب خرید بسته‌های حمایتی متقبل شده‌اند، عمل کنند، این امر خیر تکمیل می‌شود و کمک شایانی به حل مسائل مؤسسه می‌کند.

مدیر مؤسسه کلید بهشت افزود: بسته‌های طراحی شده هزینه‌های اصلی و عمده مؤسسه را در بر می‌گیرد و شرکت‌ها با تقبل این بسته‌ها با هزینه‌ها و مسائل مالی پیش روی مؤسسه آشنا می‌شوند.

حمایت‌های فرای بسته‌های طراحی شده

این نمایشگاه علاوه بر رویداد حمایتی آریاساسول فرصتی برای آشنایی بازدیدکنندگان با توان‌خواهان مرکز بود، همین موضوع فرصتی شد تا برخی از بازدیدکنندگان برای حمایت از توان‌خواهان مرکز اقدام به خرید تعدادی از تابلوها کنند. همچنین بازدیدکنندگان با حضور در کنار توان‌خواهان ضمن گفت‌وگو با آن‌ها حمایت معنوی خود را ابراز کردند. حمایت‌های مادی از مؤسسه به‌منظور هزینه‌های جاری و برنامه‌های توسعه‌ای برای توان‌خواهان مرکز اختصاص می‌یابد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا