اخبار ورزشی

قرارداد جرارد با الاتفاق تمدید می‌شود

قرارداد جرارد با الاتفاق تمدید می‌شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، استیون جرارد که تابستان اخیر با عقد قراردادی دو ساله هدایت الاتفاق را برعهده گرفت، با وجود شروع نسبتاً خوبش در این تیم عربستانی؛ در ۸ بازی اخیر در لیگ حرفه‌ای عربستان بردی کسب نکرده و همین باعث شده تا شایعاتی در خصوص احتمال اخراج او از این تیم برسر زبان‌ها بیفتد.

نشریه انگلیسی «اتلتیک» اما حالا خبر می‌دهد که جرارد به جای در خطر اخراج بودن، قرارداد جدیدی را با باشگاه الاتفاق امضا خواهد کرد.

طبق این گزارش؛ اسطوره باشگاه لیورپول و مدیران باشگاه الاتفاق برای تمدید دو ساله قرارداد این مربی انگلیسی به توافق رسیده‌اند و او تا تابستان ۲۰۲۷ هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

این مربی انگلیسی در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در سطح حرفه‌ای دست به کار بزرگی زد و در فصل ۲۱-۲۰۲۰ گلاسکو رنجرز را برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ به قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند رساند.

هندرسون خودش را به بایرن مونیخ و بایرلورکوزن پیشنهاد داد

اسطوره باشگاه لیورپول پس از سه و سال نیم حضور در رنجرز برای ادامه مربیگری راهی لیگ برتر انگلیس شد و هدایت استون‌ویلا را برعهده گرفت اما اواخر مهر ماه سال گذشته به دلیل تداوم نتایج ضعیف تنها پس از گذشت ۱۱ ماه از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

الاتفاق در حال حاضر با کسب ۲۵ امتیاز  از ۱۹ بازی، در رده هشتم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد و با الهلال صدرنشین ۲۸ امتیاز اختلاف دارد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا