اخبار روز

کشتی فرنگی جوانان جهان| صعود هر ۵ نماینده ایران به نیمه نهایی قهرمانی جهان

کشتی فرنگی جوانان جهان| صعود هر ۵ نماینده ایران به نیمه نهایی قهرمانی جهان

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، بعد از قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی جوانان جهان و پیشی گرفتن این تیم از آمریکایی ها، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز (۲۷ مرداد) در شهر امان اردن آغاز شد که در نوبت صبح هیچ‌یک از کشتی گیران کشورمان شکستی نداشتند و همه با برد کارشان را به اتمام رساندند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، علی احمدی وفا قهرمان نوجوانان جهان، در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر لوکاس بنزینگ از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۵ از سد دنیس فلورین میهای دارنده مدال برنز بزرگسالان اروپا از رومانی گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل زاخاری سیلویس از آمریکا به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، احمدرضا محسن نژاد برادر کوچکتر مهدی محسن نژاد عضو تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی بلگراد، در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ساندیپ از هند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر حسین الدین اولیمبویف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل ویتالی اریومنکو از مولداوی با نتیجه ۵ بر ۱ به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، علیرضا عبدولی برادر سعید عبدولی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر دیپاک پونیا از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر مقابل ابراهیم تابایف از بلژیک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی قهرمان آسیا پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر لوایلو ایوانوف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۷ بر ۱ مقابل ویات وولکر از آمریکا پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، فردین هدایتی که چندی پیش در همین اردن قهرمان آسیا شده بود، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر مقابل آرامایس هاروتونیان از ارمنستان به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر طالیپ جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا