اخبار ورزشی

چشمی: حق استقلال و هواداران است که در آزادی بازی کنیم/ دو گل بچگانه خوردیم

چشمی: حق استقلال و هواداران است که در آزادی بازی کنیم/ دو گل بچگانه خوردیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، روزبه چشمی درباره برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل هوادار تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: دو گل بچگانه خوردیم اما خدا را شکر به بازی برگشتیم و برنده شدیم. کادرفنی تأکید کرده بود شروع‌مان بد نباشد اما این اتفاق نیفتاد و خوب شروع نکردیم. بازیکنان در ادامه جنگیدند.

حقیقی: اینگونه باختن به استقلال نشانه بی‌شخصیتی تیم‌ ما است

وی در مورد صدرنشینی استقلال با وجود یکسری مشکلات تصریح کرد: از حالا زود است درباره صدرنشینی صحبت کنیم چون امتیازها نزدیک است. تلاش می‌کنیم هر بازی سه امتیاز را بگیریم. اگر مشکلاتی وجود دارد بیرون از بازی‌هاست. پس از خوردن گل دوم، بازیکنان به لحاظ روحی – روانی بهم ریختند ولی خیلی زود برگشتند.

هافبک استقلال در واکنش به میزبانی آبی‌پوشان در خارج از تهران خاطرنشان کرد: حق هواداران و بازیکنان است که در آزادی بازی کنیم. چمن ورزشگاه به نسبت چند هفته گذشته بهتر شده است. حق هواداران و تیم است که در خانه بازی کنند.

چشمی در خصوص کاهش رقم قرارداد بازیکنان استقلال یادآور شد: این بحث درون خانواده است و ان‌شاء‌الله جلسه می‌گذاریم و حل می‌شود.

وی گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و چه آقایان و چه بانوان که اگر نبودند شاید سخت می‌شد که به بازی برگردیم و سه امتیاز را بگیریم. دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم ظرفیت بیشتری به هواداران آقا و خانم داده شود. با اینکه ظرفیت کمی به هواداران داده شد، لذت بیشتری بردیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا