بین الملل

واکنش دیپلمات صهیونیست به عملیات بی‌سابقه حماس

واکنش دیپلمات صهیونیست به عملیات بی‌سابقه حماس

«گلعاد آردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در مصاحبه با فاکس نیوز حملات گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد.  

رژیم صهیونیستی از صبح روز شنبه با حمله موثر و ناگهانی حماس کاملا غافلگیر شده و دکترین دفاعی عملیاتی آن در مرز نوار غزه در هم شکسته شده است. گلعاد آردان این عملیات سهمگین را با حادثه یازده سپتامبر در آمریکا مقایسه کرد که واشنگتن را غافلگیر کرده بود.

سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل نفوذ نیروهای مقاومت به شهرک‌های اطراف غزه را کاملا بی‌سابقه توصیف کرد.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی از افزایش آمار تلفات این رژیم در حملات نیروهای مقاومت فلسطین خبر داد. شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که تعداد کشته‌های عملیات مقاومت علیه اشغالگران به ۳۵۰ تن رسیده است. تا این لحظه ۱۸۶۴ صهیونیست زخمی شده‌اند که ۱۹ تن از آنها در وضعیت مرگ بالینی‌اند و وضعیت ۳۲۶ تن دیگر وخیم و خطرناک است.

همچنین تا بدین لحظه ۲۵۶ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که ۲۰ تن کودک هستند. وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که آمار مجروحان در نوار غزه به ۱۷۸۸ تن رسیده است.

این دیپلمات رژیم صهیونیستی همچنین توضیح داد، از آنجایی که جمعیت صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی کمتر از ایالات متحده است، میزان تلفات با تلفات جانی در ۱۱ سپتامبر متناسب است. او گفت: این یازده سپتامبر ماست. ما متعهد هستیم که معادله را تغییر دهیم، تا پارادایم قدیمی را در هم بشکنیم.

۳۱۱۳۱۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا