سیاسی

خبر مهم از تجهیزات نظامی ارتش ایران /مُهر تایید رهبری بر طرح «لبیک ۲»

خبر مهم از تجهیزات نظامی ارتش ایران /مُهر تایید رهبری بر طرح «لبیک ۲»

به گزارش خبرگزاری برگزیده، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مأموریت اصلی تمامی رده‌های فرماندهی و کارکنان نیروهای مسلح، حفظ و ارتقای توان و آمادگی رزمی است، اظهار داشت: همه اقدامات نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف با تکیه بر همین اصل صورت می‌گیرد.

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به وجود مؤلفه‌های متعدد در ارتقای توان رزمی نیروها افزود: حتی ساخت منزل سازمانی برای کارکنان که موجب رفع دغدغه‌ها و تأمین امنیت روانی آن‌ها می‌شود نیز به ارتقای توان رزمی نیروها کمک می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از مؤلفه‌های ارتقای توان رزمی را تجهیزات برشمرد و گفت: نیروی زمینی ارتش در حوزه تجهیزات طرح «لبیک ۲» را طراحی کرده که به تصویب فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) نیز رسیده است.

وی با اشاره به تجهیزات موجود در نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: تجهیزات ما متناسب با جنگ‌های آینده است، و از چهار ویژگی هوشمندی، نقطه‌زنی، دورزنی و قابلیت شبکه شدن برخوردار هستند.

امیر سرتیپ نعمتی به جهش بالای نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در نیروی زمینی ارتش صورت گرفته و در حوزه رزم زمینی، جنگال، پهپاد، ارتقای تانک‌ها، توپ‌ها و سلاح‌های ضد زره، پیشرفت‌های زیادی در چند سال اخیر داشته‌ایم.

۲۷۲۲۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا