سیستان و بلوچستان

ارائه خدمات درمانی رایگان به ۲۷۵ نفر از بیماران در بیمارستان امام خمینی خاش و تفتان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، رضا کرد گفت: به مناسبت هفته بسیج شبکه بهداشت ودرمان خاش و تفتان با همکاری بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح ویزیت رایگان خدمات رایگان پزشکی در سطح عمومی و تخصصی را به شهروندان عزیز شهری روستایی و مناطق کمتر برخوردار ارائه کردیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان های خاش و تفتان افزود: در این طرح که با همکاری ۸ پزشک متخصص انجام شد، ۲۷۵ بیمار تحت ویزیت و مداوا قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این برنامه در راستای محرومیت زدایی، گسترش فرهنگ همیاری و مساعدت به نیازمندان و خدمات رسانی به مناطق محروم صورت گرفت.

کرد گفت: در اجرای این طرح ۸ پزشک متخصص عضو بسیج جامعه پزشکی شهرستان در زمینه اطفال، متخصص داخلی، جراحی عمومی، اعصاب و روان، زنان و زایمان، متخصص چشم پزشکی، فیزیوتراپی نسبت به ارائه خدمات سلامت اعم از ویزیت عمومی، کنترل فشار خون و قند خون، مراقبت های ویژه مادران باردار، سالمندان و کودکان، غربالگری افراد مشکوک و دارای علائم کرونا و…اقدام کردند که از همکاری این بزرگواران کمال تشکر را داریم

وی افزود: طرح خداپسندانه ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی و با همکاری سپاه شهرستان از ابتدای هفته بسیج آغاز و با برنامه ریزی در محلات و مناطق روستایی کم برخوردار استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا