اخبار ورزشی

مطهری: قبل از هند و اعلام پنالتی مرا هُل دادند/ موقعیت‌سوزی‌هایم باعث باخت استقلال شد

مطهری: قبل از هند و اعلام پنالتی مرا هُل دادند/ موقعیت‌سوزی‌هایم باعث باخت استقلال شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، ارسلان مطهری بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: همانطور که خودتان دیدید یک بازی انجام دادیم که در آن حتی یک موقعیت به تیم حریف ندادیم. اول اینکه زمین ورزشگاه (نقش جهان) افتضاح بود و در شأن بازی نبود. دوم اینکه در صحنه پنالتی که برای حریف گرفتند قبل از اینکه خطای هند اعلام شود روی من خطا شد. هر کارشناسی فیلم بازی را می‌بیند، نظرش را بگوید.

قدردانی باشگاه استقلال از مربیان و بازیکنان بعد از شکست در خانه سپاهان

وی در پاسخ به خبرنگاری که گفت نظر کارشناسان اعلام شده است، تصریح کرد: اعلام‌نظر کارشناسان دیگر به درد ما نمی‌خورد. دو سال است که کارشناسان داوری می‌گویند خطا بوده است. سال گذشته چند امتیاز بابت داوری از دست دادیم. سه امتیاز سر پنالتی دادیم، چرا ادامه می‌دهید؟! بس کنید! شما صحنه هُل دادن من را ندید، اما هند را دیدید؟ هند شد؟ تیم دیگری بود این کار را می‌کردید؟! فقط برای استقلال اینطور است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به موقعیت‌سوزی‌های تیمش گفت: ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. اگر موقعیت‌های‌مان را به گل تبدیل می‌کردیم حتی خود من دقت می‌کردم، با احترام به تیم حریف با اختلاف دو یا سه گُل برنده می‌شدیم. ولی این اتفاقاتی که می‌افتد در شأن لیگ نیست. نمی‌دانم چه بگویم، فقط از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

مطهری درباره علت تعویضش خاطر نشان کرد: مطمئناً هر بازیکنی خسته می‌شود. مسلماً کمبود بازیکن و سنگینی مسابقات به ما فشار وارد می‌کند. ما از فشار زیاد سال قبل که وحشتناک از همه طرف زیاد بود، امروز وارد لیگ جدید شدیم. همین مشکلات با ما از سال قبل به امسال منتقل شده و حتی مشغول افزایش هم هست. چه کسی باید مشکل را حل کند؟! البته اینقدر در این مورد صحبت کردیم حالم به‌هم می‌خورد. فقط داوران را درست انتخاب کنید.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا