اخبار ورزشی

پاسخ رسمی استقلال به شایعه درگیری هاشمی‌نسب و بازگشت یک بازیکن

پاسخ رسمی استقلال به شایعه درگیری هاشمی‌نسب و بازگشت یک بازیکن

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ در پی نشر خبری مبنی بر درگیری مدیریت و مهدی هاشمی‌نسب در فضای مجازی، باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد.

همچنین این باشگاه اعلام کرد؛ خبری مبنی بر قرارداد نداشتن گوستاوو بلانکو با استقلال منتشر شده که به این وسیله تکذیب می‌شود. این مهاجم آرژانتینی تحت قرارداد رسمی با باشگاه استقلال است که به زودی، پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، ثبت رسمی و صدور کارت بازی‌اش، به صلاحدید کادر فنی برای تیم در لیگ برتر به میدان می‌رود.

ضمن اینکه شایعاتی نیز مبنی بر بازگشت برخی بازیکنان سابق استقلال به این تیم به خواست مدیریت باشگاه و بدون اطلاع سرمربی مطرح شده که به هیچ وجه صحت ندارد.

مدیریت باشگاه استقلال هیچ پیغامی برای هیچ یک از بازیکنان سابق تیم و سایر بازیکنان آزاد ارسال نکرده و با توجه به اینکه هنوز سرمربی تیم نام هیچ بازیکنی را برای یک جای خالی باقی مانده در لیست ارائه نکرده، مدیریت باشگاه منتظر تصمیم قطعی کادر فنی و معرفی گزینه نهایی برای عقد قرارداد است.

باشگاه استقلال از رسانه‌های محترم می‌خواهد از شایعه سازی، دامن زدن به حواشی و گمانه زنی جدا خودداری کنند. از هواداران محترم هم تقاضا دارد بی توجه به شایعات، اخبار را از رسانه‌های رسمی باشگاه پیگیری کنند.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا