علمی و فناوری

افشاگری‌های تازه در مورد اندروید ۱۴/ گوگل مسیر اپل را دنبال می‌کند؟

افشاگری‌های تازه در مورد اندروید ۱۴/ گوگل مسیر اپل را دنبال می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری برگزیده، به نظر می‌رسد گوگل در حال کار روی بازگرداندن ویجت‌ها در صفحه قفل است. با این حال، از آنجایی که این مورد در آخرین نسخه بتای اندروید ۱۴ مشخص شده برای پیکسل‌ها دیده می‌شود، ممکن است در نهایت یک ویژگی انحصاری برای پیکسل باشد.

اگرچه شواهد کمی موجود است، اما منطقی است. گوگل این ویژگی را از زمانی که اپل ویجت‌های خود را در صفحه قفل iOS در سال گذشته پیاده‌سازی کرد، بازگرداند.

افشاگری‌های تازه در مورد اندروید ۱۴/ گوگل مسیر اپل را دنبال می‌کند؟

علاوه بر ویژگی جدید فرضی، آخرین نسخه بتا به شما امکان می‌دهد میانبرهای صفحه قفل را تغییر دهید، یعنی همان مورادی که در گوشه های چپ و راست پایین صفحه نمایش قرار دارند. این ویژگی دوباره در گوشی‌های پیکسل مشاهده شد، بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم که آیا سایر گوشی‌های اندروید ۱۴ آن را دریافت خواهند کرد یا خیر.

بنابراین اکنون، به جای میانبرهای پیش فرض، می‌توانید بین طیف گسترده ای از برنامه‌ها و اقدامات انتخاب کنید. می‌توانید برنامه دوربین، تغییر حالت «مزاحم نشوید»، چراغ قوه، برنامه Google Home، گزینه «بی‌صدا کردن»، اسکنر کد QR، کیف پول یا ضبط ویدیوی فوری را داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به منوی Wallpapers & style در تنظیمات بروید، Lock screen را انتخاب کنید و زیر منوی Shortcuts را پیدا کنید.

منبع: gsmarena

۵۸۳۲۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا