Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
صدای اعتراض‌ها بلند شد/ قانون‌شکنی در لیگ برتر والیبال + فیلم - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

صدای اعتراض‌ها بلند شد/ قانون‌شکنی در لیگ برتر والیبال + فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی برگزیده های ایران، سالن زاگرس مریوان میزبان سومین دیدار هفته پنجم لیگ برتر مردان بود و راه‌یاب ملل این شهر برابر شهداب یزد صف‌آرایی کرد. شاگردان محمد عمده‌غیاثی سرمربی شهداب یزد پس از دو هفته ناکامی، در هفته پنجم به سومین برد خود دست یافتند و ۹ امتیازی شدند، اما این برد به آسانی به دست نیامد.

راه‌یاب ملل در ست دوم و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۴به پیروزی رسید، اما در سه ست اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۴ و ۱۵ بر ۱۱ مغلوب میهمان خود شد تا سومین شکست فصل خود را سه بر دو تجربه کند و یک امتیاز به دست آورد.

با توجه به اینکه طبق مقررات هنوز مجوز حضور تماشاگران در سالن‌های والیبال صادر نشده است، در پایان این مسابقه باشگاه شهداب یزد با انتشار ویدئویی نسبت به حضور تماشاگران در سالن زاگرس اعتراض کرد. باشگاه شهداب اعلام کرد «با وجود اطلاع و اعلام مکرر از سوی فدراسیون والیبال مبنی بر عدم حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر والیبال، اما گویا این موضوع فقط و فقط در ورزشگاه اختصاصی شهداب رعایت می‌شود و در اکثر استان های دیگر بازی‌ها با تماشاگر است!»

 ویدئوهای باشگاه شهداب از حضور تعداد زیادی از تماشاگران مریوانی در بازی تیم والیبال شهداب یزد مقابل راهیاب ملل مریوان از چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر که به علت وجود بیماری کرونا بدون تماشاگر برگزار شد را در ادامه می‌توانید ببینید:

 

 

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا