اجتماعی

این استان‌ها برفی و بارانی می‌شوند

این استان‌ها برفی و بارانی می‌شوند

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: از اواخر چهارشنبه و روز پنجشنبه(۲۷ و ۲۸ دی) در استان‌های ساحلی خزر بارندگی و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر پنجشنبه و روز جمعه(۲۸ و۲۹ دی) در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در ارتفاعات کرمان بارش برف مورد انتظار است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: از بعد از ظهر یکشنبه هفته آینده(اول بهمن) نیز با نفوذ جریانات شمالی، در گیلان و غرب مازندران بارش خواهیم داشت. در سایر مناطق کشور طی پنج روز آینده جو آرام خواهد بود.

ضیاییان اضافه کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه همچنین یکشنبه هفته آینده دریای خزر و تا روز جمعه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران فردا(۲۸ دی) نیمه‌ابری و گاهی ابری و وزش باد، اواخر وقت کاهش ابر و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در ‌روز جمعه (۲۹ دی) صاف، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی، در شب قسمتی ابری با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا بندرعباس با دمای۲۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۶- و ۷- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی‌ وضعیت هوا طی چند روز آینده؛ بارش باران در این استان‌ها

۴۷۲۳۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا