اخبار ورزشی

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، باشگاه لیورپول که به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای یورگن کلوپ – کسی که پس از ۹ سال در پایان فصل جاری از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری خواهد کرد – است، حالا ظاهراً نظرش را معطوف به استخدام سرمربی فعلی فاینورد کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ صحبت‌های اولیه بین آرنه اشلوت و لیورپول خیلی مثبت بوده و این در حالی است که این مربی هلندی به شدت به دنبال حضور روی نیمکت سرخپوشان مرسی‌ساید است. قرارداد فعلی اشلوت ۴۵ ساله با فاینورد تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و بند فسخی هم در قرارداد او موجود نیست.

طبق گزارش رومانو؛ دو باشگاه در حال حاضر مذاکرات سازنده‌ای با هم دارند که بتوانند بر سر رقم خاصی برای غرامت فسخ قرارداد این مربی هلندی به توافق برسند. مدیران باشگاه لیورپول در عین حال مذاکرات خود با اشلوت را هم بر سر جزئیات قرارداد پیش می‌برند.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

اشلوت که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ هدایت AZ آلکمار هلند را بر عهده داشت، در سال ۲۰۲۱ سرمربی فاینورد شد – تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش دارد – و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در اردویژه هلند رساند و چند روز پیش هم فاتح رقابت‌های جام حذفی هلند شدند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا