زنجان

ناکارآمدی برخی مسوولان به بهانه تحریم در اقتصاد کشور موثر بوده است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، علی یگانه‌فرد ظهر امروز در جلسه معارفه مسؤول و دبیر بسیج تجار استان زنجان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، وظیفه اصلی این اتاق را کمک به ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی، ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و حمایت از کار و تولید اعلام و اظهار کرد: اتاق بازرگانی زنجان در راستای تحقق اهداف مد نظر اقدامات قابل توجهی را انجام داده و خواهد داد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: فعالان حوزه اقتصادی استان هم باید همانند شهدا نسبت به کشور خود ادای دین کرده و برای حل مشکلات جبهه کار و اقتصاد تلاش و واقع ایثار کنند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۱۳ سالی است که موضوع اقتصاد، تولید و اشتغال را متذکر می‌شوند، ولی گویا امور در این حوزه طبق روال پیش نمی‌رود، تصریح کرد: باید متوجه بود که ناکارآمدی مسوولان به بهانه تحریم در عدم تحقق برنامه‌های مد نظر دخیل بوده است.

یگانه‌فرد اتاق بازرگانی را مجموعه‌ای در راستای کمک به ایجاد همکاری برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور دانست و افزود: در حال حاضر تفکر بسیجی در اتاق بازرگانی زنجان حاکم است که می‌تواند در جذب نیرو و ایجاد اشتغال مفید فایده باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید بر برنامه‌محور و سپس عمل‌گرا بودن این اتاق تصریح کرد: اتاق بازرگانی این استان نسبت به وظایف اجتماعی خود حساس است و بهبود و اصلاح برنامه‌های تدوین شده خود را در دستور کار قرار داده است.

وی به برگزاری مرتب جلسات شورای گفت‌وگوی فعالان اقتصادی دولت در محل اتاق بازرگانی استان زنجان اشاره کرد و افزود: این جلسات ذیل برنامه و نقشه راه تدوین شده برگزار می‌شود.

یگانه‌فرد به فضای مناسب ایجاد شده در اتاق با افتتاح دفتر بسیج تخصصی اشاره و تصریح کرد: افتتاح این دفتر ضمن کمک به حل مشکلات به بهبود اوضاع کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-11-09 10:28:14

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا