اخبار ورزشی

ناکامی برنتفورد با قدوس/ جشن کریسمس رئالی‌ها با درخشش بنزما/ قرعه جذاب جام اتحادیه مشخص شد

به گزارش برگزیده های ایران، شب گذشته فوتبال اروپا بازی های جذابی را داشت و از انگلیس تا ایتالیا شاهد تقابل های زیبایی میان تیم ها بودیم.

*پایان خوش رئالی ها در سال ۲۰۲۱ با دبل بنزما

در هفته بیست و یکم لالیگا رئال مادرید بامداد امروز(پنجشنبه) میهمان بیلبائو بود. کهکشانی ها با لشکری از غایبان به دلیل ابتلا به کرونا در این بازی حضور پیدا کردند.

کریم بنزما نقش ناجی قوهای سپید در این بازی را ایفا کرد و با دبل خود در دقایق ۴ و ۷ رئال را برنده این بازی با نتیجه ۲ بر یک کرد. تنها گل میزبان در دیدار را سانست در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند.

آخرین بازی رئال در سال ۲۰۲۱ با برد به پایان رسید و شاگردان آنچلوتی با این برد ۴۶ امتیازی شدند و فاصله خود را به سویا رده دومی به عدد ۸ رساندند.

*برد خارج از خانه میلان و باخت خانگی ناپولی

رقابت های سری آ ایتالیا نیز شاهد دو بازی جذاب بود. در هفته نوزدهم میلان میهمان امپولی بود که در یک بازی تماشایی و پرگل با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

گل های روسونری در این بازی را به ترتیب کسیه(۱۲ و ۴۲)، فلورنزی(۶۳) و هرناندز(۶۹) به ثمر رساندند. در مقابل برای امپولی باجرامی(۱۸) و پینامونتی(۸۴) گلزنی کردند.

میلان با این برد ۴۲ امتیازی شد و فاصله خود را با اینتر صدرنشین به عدد ۴ کاهش داد.

ناپولی در دیگر بازی این هفته سری آ میزبان لا اسپزیا بود که به صورت باورنکردنی در این بازی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

گل پیروزی بخش تیم گمنام ایتالیایی را مقابل ناپولی جسوس(گل به خودی) زد تا آبی های ناپل بازنده این دیدار شوند. ناپولی با این باخت با ۳۹ امتیاز در رده سوم ماند.

*پیروزی دراماتیک لیورپول مقابل روباه ها/دربی لندن در نیمه نهایی جام اتحادیه

مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس شب گذشته با ۳ دیدار جذاب پیگیری شد. در جذاب ترین بازی ها لیورپول میزبان لستر سیتی بود. این دیدار جذاب ۶ گل داشت ولی بازی با نتیجه تساوی ۳ بر۳ به پایان رسید. 

در نهایت شاگردان کلوپ در ضربات پنالتی روباه ها را با نتیجه ۵ بر ۴ شکست دادند تا راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه شوند.

در دیگر بازی جذاب از این رقابت ها برنتفورد در حضور ۱۷ دقیقه ای سامان قدوس هافبک ملی پوش کشورمان مقابل چلسی صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب غول فوتبال شهر لندن شد.

تاتنهام هم در بازی دیگر میزبان وستهام بود که با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید. بعد از اتمام مسابقات مرحله یک چهارم بلافاصله قرعه کشی مرحله نهایی انجام شد که به شرح زیر است:

آرسنال-لیورپول

چلسی-تاتنهام

*فرار از شکست پاریس در شب اخراج راموس

هفته نوزدهم لیگ دسته اول فرانسه هم شب گذشته با ۹ دیدار پیگیری شد. در مهمترین بازی پاری سن ژرمن میهمان لوریان بود که در ثانیه های پایانی از شکست فرار کرد و نتیجه بازی را به تساوی یک بر یک کشاند.

مائورو ایکاردی در این بازی ناجی پاریسی ها بود و موفق شد در دقیقه (۲+۹۰) دروازه لوریان را باز کند و بازی به نتیجه تساوی یک بر یک کشاند. در این بازی جنجالی سرخیو راموس کاپیتان سابق رئالی ها در ترکیب پاری سن ژرمن در دقیقه ۸۶ دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

*نتایج دیگر بازی های لیگ فرانسه به شرح زیر است:

بوردو ۲-۳ لیل

لیون ۱-۱ متز

مارسی ۱-۱ رنس

موناکو ۲-۱ رن

مونپلیه ۴-۱ آنژه

نیس ۲-۱ لانس

سنت اتین ۰-۱ نانت

تروا ۱-۱ برس

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا