بین الملل

دوحه از اتمام روند انتقال اموال ایران به بانک‌های قطری طی هفته آینده خبر داد

دوحه از اتمام روند انتقال اموال ایران به بانک‌های قطری طی هفته آینده خبر داد

به گزارش برگزیده، وزیر امور خارجه ایران در این ارتباط تلفنی از نقش سازنده دولت قطر در زمینه پیگیری های مرتبط با آزادسازی اموال جمهوری اسلامی ایران از کره جنوبی و آزادی زندانیان قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه قطر نیز با ابراز خرسندی از روند تحولات شکل گرفته و پیشرفت‌های انجام شده در زمینه برخی موضوعات مرتبط با جمهوری اسلامی ایران و طرف‌های ثالث، از نهایی‌شدن و اتمام کلیه روندهای مرتبط با انتقال اموال ایران به بانک های قطری طی هفته آینده خبر داد.

در ادامه این گفت‌وگو آمادگی طرفین در خصوص تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا در روز مورد توافق و با نقش‌آفرینی دولت قطر مورد تاکید قرار گرفت.

وزیران امور خارجه دو کشور در این تبادل‌نظر تلفنی بر تداوم و استمرار مشورت‌های فی‌مابین در زمینه‌های مورد علاقه تاکید کردند.

شبکه بلومبرگ امروز و با استناد به اظهارات منابع مطلع مدعی شد که تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا تا دوشنبه آتی انجام خواهد شد.

این منابع گفتند تاریخ دقیق این تبادل هنوز مشخص نشده اما احتمالا ۱۸ سپتامبر (۲۷ شهریور)، یک روز پیش از گردهم‌آیی رهبران جهان در نیویورک برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل خواهد بود.

۳۱۰۳۱۰

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا